"היטהרות" - תערוכה חדשה של עפרה צימבליסטה

יום שני, 9 במרץ 2015

תערוכת "היטהרות" תתקיים בין התאריכים 19 במרץ ועד ה-3 באפריל בחלל Art Market בתל אביב ותציג יצירות של של הפסלת והאמנית עפרה צימבליסטה. 


התערוכה "היטהרות" תתקיים במסגרת אירועי "עפרה צימבליסטה בכחול"- אירועים אשר מוקדשים לפועלה של האמנית עפרה צימבליסטה ויתקיימו ברחבי הארץ החל מה13 במרץ. בין האירועים: התערוכה "היטהרות", ביקור בסטודיו של עפרה באשדוד וסרט אשר יוצג במוזיאון תל אביב ומיצבים אשר יוצבו בתל אביב, בירושלים ובבאר שבע.

התערוכה "היטהרות" עוסקת ועוקבת אחר ריטואלים של לידה ומוות, של בריאה והרס, של הפשטה והיטהרות, בחזרה מעגלית כמעט מושלמת של חומר וצורה כפי שהם באים לידי ביטוי בעבודותיה של עפרה צימבליסטה. בתערוכה: - פסלי המטהרים , גבר ואישה, פסל שלושה מעילים וארגז מסע, פסל תמונה קבוצתית עם יונה, פסלי הבגדים הריקים, תבליטים, הדפסים, חתכי אדמה ועבודות נייר. אוצרות התערוכה: נרין צימבליסטה ומאיה פינגרמן.

התערוכה תיפתח ביום חמישי, 19 במרץ 2015, בשעה 20:00 ותימשך עד 3 באפריל 2015 בחלל Art Market, רחוב התערוכה 3, בכניסה ליריד המזרח (סוף רחוב הירקון פינת רחוב דיזנגוף), תל-אביב. הכניסה חופשית.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "היטהרות" - תערוכה חדשה של עפרה צימבליסטה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "היטהרות" - תערוכה חדשה של עפרה צימבליסטה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top