מקהלת פיאטנצקי בישראל - יוני 2015

יום שלישי, 24 במרץ 2015

המקהלה הרוסית "מקהלת פיאטנצקי" (Pyatnitsky Choir) תגיע לישראל ותופיע בבנייני האומה בירושלים בחודש יוני 2015. איפה מזמינים כרטיסים? הכתבה הבאה.


הקבוצה המוסיקלית ע"ש פיאטניצקי שזכתה למוניטין אגדי מורכבת ממקהלה וקבוצת מחול שמופיעים לשירי עם רוסיים בשילוב מחול מסורתי רוסי, תגיע לישראל בחודש יוני הקרוב ותופיע בבנייני האומה בירושלים. המופע איתו הם סובבים בעולם הוא מופע פולקלר רוסי סוחף וססגוני הכולל תזמורת כלים עממיים אותנטיים, כשהם לבושים בביגוד רוסי מסורתי חברי הקבוצה שמונה מעל למאה משתתפים מביאים מופע צבעוני ושמח, פולקלור רוסי במיטבו.

הייחוד האותנטי, הצבעוניות והמלודיות חוברים לשירה ולריקוד ומלווים בכלי נגינה מסורתיים שהפנטו צופים ברחבי העולם. המקהלה מבצעת שירים מוכרים כמו "קלינקה" אך גם שירי עם פחות מוכרים שנאספו מאזורים שונים ברוסיה במשך מאה השנים האחרונות. המופע בישראל שמציין את יום רוסיה הבינלאומי, יהיה חלק מסדרת מופעים ברחבי העולם בהם יוצגו האמנים הבולטים ברוסיה. המופעים האחרים יערכו באותו היום בקרנגי הול בניו יורק, בתיאטרון העירוני בריו דה ז'נרו ובסאל גבו בפאריס.

המקהלה הוקמה ע"י מיטרופן פיאטניצקי, אספן שירי עם רוסיים (מעל ל – 400 שירים), בתחילת המאה הקודמת ומאז הופיעה ברחבי העולם וקטפה פרסי יצירה רבים. הכוריאוגרפית הראשונה של הקבוצה הייתה טטיאנה אוסטינובה – כוריאוגרפית רוסית מוכרת וידועה. היא ביימה את מופעי המחול של הקבוצה לאורך 60 שנות פעילות, ויצרה מעל 200 קומפוזיציות שונות. כמו כן הייתה אוסטינובה המקימה של בית הספר הייחודי לשירה ומחול רוסי עממי שרוב חברי הקבוצה כיום הם בוגריו.

כרטיסים להופעה של מקהלת פיאטנצקי בישראל - יוני 2015


ההופעה של מקהלת פיאטנצקי בישראל תתקיים ב-12 ביוני 2015 בבנייני האומה בירושלים בשעה 13:00 בצהריים. מחירי הכרטיסים נעים בין 134 ל-234 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מקהלת פיאטנצקי בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מקהלת פיאטנצקי בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top