דמיאן מארלי בישראל - יוני 2015

יום שלישי, 31 במרץ 2015

דמיאן מארלי בישראל - יוני 2015
הזמר דמיאן מארלי (Damian Marley) בנו של הזמר האגדי בוב מארלי יגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש יוני 2015 ויופיע בלייב פארק החדש בראשון לציון. כמה עולים כרטיסים ואיפה מזמינים?


קיץ 2015 ממשיך להתחמם והופך להיות אחד הקייצים העמוסים ביותר בהיסטוריית ההופעות מחו"ל בישראל. והפעם אנו מתבשרים על הגעתו של זמר הרגאיי המצליח דמיאן מארלי, בנו הצעיר ביותר של זמר הרגאיי האגדי בוב מארלי.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של דמיאן מארלי בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

דמיאן החל את דרכו המוסיקלית בתחילת שנות ה-90 כאשר היה בן 13 בלבד. אחיו הגדולים זיגי, ג'וליאן, סטפן וקי-מאני היו גם הם פעילים מוסיקלית ולכל אחד קריירת סולו מצליחה משלו. לאחר קריירה ארוכה ועמוסה, הצליח דמיאן להתברג היטב בסצנת הרגאיי העולמית בה זכה גם  בכמה פרסי גראמי על אלבומיו המצליחים.

סגנונו של דמיאן מארלי מורכב מהרגאיי הישן והמסורתי יחד עם שילוב של הסאונד החדש של הרגאיי וסגנונות כמו דאנסהול, היפ הופ ועוד. בשנים האחרונות הספיק להצטרף לסופר-גרופ ענק בשם SuperHeavy שכלל אותו, את הזמרת ג'וס סטון, דייב סטיוארט מההרכב יורתימיקס, ואת סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר בכבודו ובעצמו. ב-2012 יצר אלבום עם עם הדיג'יי SKRILLEX שהסינגל מתוכו Make it bun dem הוא מאש אפ אימתני של דאבסטאפ, דאנסהול ורגאי.

כרטיסים לדמיאן מארלי - יוני 2015


ההופעה של דמיאן מארלי תתקיים ב-24 ביוני 2015 באמפי פארק החדש "לייב פארק" של ראשון לציון בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים להופעה יעמדו על 249 ש"ח במכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים החלה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.

צפו בהופעה של דמיאן מארלי בברזיל:

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דמיאן מארלי בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דמיאן מארלי בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top