רוברט קריי בישראל - אפריל 2015

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

רוברט קריי בישראל - אפריל 2015
זמר הבלוז האגדי רוברט קריי (Robert Cray) מגיע לישראל בפעם הראשונה להופעות בהיכל התרבות בתל אביב ובשוני בחודש אפריל 2015. כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?


רוברט קריי (Robert Cray), אחד הגיטריסטים והזמרים הגדולים ביותר במוזיקת הבלוז מגיע לישראל בפעם הראשונה ויקיים הופעות בהיכל התרבות בת"א ובאמפי שוני בחודש אפריל 2015.

לרכישה מהירה של כרטיסים להופעה של רוברט קריי בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

קריי נחשב לאגדת בלוז חיה עם קריירה עשירה מאוד הכוללת חמישה פרסי גראמי ואלבומים מצליחים ביותר במהלך ארבעה עשורים של קריירה פעילה. ב-2011 אף נכנס להיכל התהילה של הבלוז יחד עם אמני בלוז ענרים כמו בי בי קינג, באדי גאי ועוד.

רוברט קריי הוציא עד היום 17 אלבומים כאשר האלבום הראשון שיצא ב-1986 הביא לו את פרסומו הגדול עם שירים כגון "Right Next Door" או "Smoking Gun" ועוד. אלבומו האחרון של קריי "Smoking Gun" יצא בשנה שעברה ועם אלבום זה יוצא קריי לסיבוב הופעות בינלאומי איתו יגיע גם לישראל.

רוברט קריי יגיע לישראל כמובן יחד עם להקתו הקבועה הכוללת את הנגנים לס פלקונר (Les Falconer) בתופים וכלי הקשה, דובר ויינברג (Dover Weinberg) בקלידים, וריצרד קאזינס (Richard Cousins) בגיטרה בס.

כרטיסים להופעה של רוברט קריי בישראל - אפריל 2015


ההופעות של רוברט קריי בישראל יתקיימו ב-11 באפריל 2015 בהיכל התרבות בת"א וב-12 באפריל באמפי שוני בביניימינה. מחיר הכרטיסים בהיכל תרבות נעים בין 189 ל-355 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה ובאמפי שוני יתחילו ב-224 ויגיעו עד ל-294 ש"ח. מכירת הכרטיסים להופעה של קריי בהכיל התרבות בת"א מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים איוונטים בעמוד הבא ובשוני בעמוד הבא.

צפו בהופעה של רוברט קריי בפסטיבל בשווי, מלפני כמה שנים:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רוברט קריי בישראל - אפריל 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רוברט קריי בישראל - אפריל 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top