שלישיית מונדריאן מגיעה לירושלים

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

המרכז למוסיקה ירושלים, יארח ב-8 בינואר הקרוב את שלשיית מונדריאן במסגרת סדרת ימקאמרי של המרכז למוסיקה ירושלים. בתוכנית: בטהובן, ברנדשווילי וברהמס.


בקונצרט התשיעי לעונה בסדרת ימקאמרי של המרכז למוסיקה ירושלים, תופיע שליישת מונדריאן בקונצרט מיצירות בטהובן, ברנדשווילי וברהמס ב-8 בינואר בימקא ירושלים.

חברי השלישייה, אוהד בן-ארי פסנתר, דניאל ברד כינור, הילה קרני צ‘לו, ינגנו את בטהובן: שלישיית פסנתר בדו מינור, ברדנשווילי: שלישיית פסנתר מס‘ 1 וברהמס: שלישיית פסנתר מס‘ 2.

המלחין האיטלקי, מרסלו אבאדו, ששימש יו"ר חבר השופטים בתחרות, הקדיש להרכב יצירה חדשה פרי עטו, תחת הכותרת "טריו מונדריאן". בעקבות הזכייה בפרס בטרייסט הקליטו חברי מונדריאן עבור חברת AMC  את תקליטור הבכורה של ההרכב, שיצא באיטליה וכולל יצירות מאת ברהמס ודבוז'אק.

ההרכב מופיע בקביעות בארץ ובאירופה באולמות יוקרתיים ופסטיבלים חשובים. לאחרונה זכה ההרכב במלגה מיוחדת של קרן בורלטי- בויטוני שבלונדון.

כרטיסים לקונצרט


הקונצרט יתקיים ביום חמישי ה-8 בינואר בשעה 20:30 באולם ע“ש מרי נתנאל, ימק“א ירושלים. מחיר הכרטיסים: 135 -120 ש"ח. הזמנות בטל' 02-6241041.



 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלישיית מונדריאן מגיעה לירושלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלישיית מונדריאן מגיעה לירושלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top