קלאסי פוגש כלייזמר - אנסמבל סולני ת"א

יום שלישי, 23 בדצמבר 2014
 
אנסמבל סולני תל אביב יקיים ב-11 וב-12 בינואר, בתל אביב ובכפר שמריהו, את הקונצרט הרביעי שלו לעונה, "קלאסי פוגש כלייזמר", בניצוחו של ברק טל ובהשתתפות הכנר זוהר לרנר, וכנר הכלייזמר דניאל הופמן.

בתכנית הקונצרט "מוסיקת לילה זעירה" של מוצרט, "סויטה קונצרטנטית לכינור קלאסי, כינור כלייזמר ותזמורת" של מנחם ויזנברג, "סרנדה מלנכולית" לכינור ותזמורת של צ'ייקובסקי, וסינפוניה מס' 9 של מנדלסון.

"זהו קונצרט של שילובים מעניינים שבו האנסמבל עומד "לצאת מהקופסה הקלאסית", כאשר לצד יצירות קלאסיות מובהקות יבצע יצירה המשלבת את המוסיקה היהודית העממית, מוסיקת הכלייזמר", אומר ברק טל, מנהלו המוזיקאלי של האנסמבל.

"לצד הכנר זוהר לרנר, המוכר ככנר קלאסי סולן וככנר ראשי של תזמורות באירופה, יארח האנסמבל סולן אשר עיקר עיסוקו המוסיקלי הוא בנגינת מוסיקת ג'אז ומוסיקת "כלייזמר" – דניאל הופמן. לצד מלחינים מהמאות ה-18 וה19 (מוצרט, מנדלסון וצ'ייקובסקי), ישלב האנסמבל יצירה של המלחין הישראלי מנחם ויזנברג, שהוא עצמו מוסיקאי רב תחומי."

כרטיסים לקונצרט קלאסי פוגש כלייזמר


המופעים יתקיימו ב-11 וב-12 בינואר 2015 בתל אביב ובכפר שמריהו. מחירי הכרטיסים נעים בין 85 ל-135 ש"ח. מכירת הכרטיסים לקונצרט בתל אביב מתקיימת באמצעות האתר הבא ובכפר שמריהו בטלפון 09-9569430

בתמונה: דניאל הופמן צילום: פיטר סמואלס

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קלאסי פוגש כלייזמר - אנסמבל סולני ת"א Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קלאסי פוגש כלייזמר - אנסמבל סולני ת"א Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top