יאניס פאריוס בישראל - מרץ 2015

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

יאניס פאריוס בישראל - מרץ 2015
הזמר היווני המצליח יאניס פאריוס (Yiannis Parios) חוזר שוב לישראל ויופיע בחודש מרץ 2015 בהיכל התרבות בתל אביב יחד עם להקתו. כמה עולים כרטיסים?


לאחר שנה וחצי בלבד, חוזר הזמר יאניס פאריוס לישראל להופעה נוספת בהיכל התרבות בתל אביב בחודש מרץ 2015 יחד עם עוד 10 מנגניו הקבועים.

לרכישה מהירה של כרטיסים להופעה של יאניס פאריוס בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

פאריוס נחשב לאחד מגדולי זמרי יוון ומחזיק מאחוריו קריירה מצליחה רבת שנים. במהלך הקריירה הספיק לעבוד ולשתף פעולה עם מיטב אמני יוון כגון סטאמיס ספאנודאקיס, מיקיס תיאודוראקיס ועוד ולהופיע בהופעות ענק בין היתר באולמות בקארנגי הול בניו יורק ובאלברט הול בלונדון.

פאריוס הספיק להוציא עשרות אלבומים החל מ-1971 שזכו למכירות של מיליוני עותקים וזכו בהתמודדויות ופרסים רבים. אחד משיריו של יאניס פאריוס "Tha me thimithis" תורגם לעברית ובוצע ע"י חיים משה וזהר ארגוב - "כשאת לא איתי".

כרטיסים ליאניס פאריוס בישראל - מרץ 2015


ההופעה של יאניס פאריוס בישראל תתקיים ב-11 במרץ 2015 בהיכל התרבות תל אביב בשעה 20:30. מחרי הכרטיסים להופעה ינועו בין 195 ל-455 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: יאניס פאריוס בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: יאניס פאריוס בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top