שלומי שבן והפילהרמונית - פברואר 2015

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

שלומי שבן והפילהרמונית - פברואר 2015
שלומי שבן חוזר שוב להופיע עם הפילהרמונית ויציג הופעה חגיגית בהיכל התרבות ת"א בחודש פברואר 2015 יחד עם האורח יוני רכטר. כמה עולים כרטיסים ואיך מזמינים? בכתבה הבאה.


הזמר והמוסיקאי שלומי שבן חוזר לשתף פעולה עם התזמורת הפילהרמונית של ישראל ויציג בחודש פברואר הקרוב הופעה גדולה וחגיגית בהיכל התרבות בת"א. הופעה זו תהיה למעשה הפעם הרביעית בה הופיע שבן עם הפילהרמונית.

לרכישה מהירה של כרטיסים להופעה של שלומי שבן והפילהרמונית בקנייה מאובטחת לחצו כאן

בשנת 2011 חבר שבן לתזמורת הפילהרמונית לערב מיוחד לכבוד שנתה ה-75. הערב שתוכנן להיות ערב חד פעמי זכה להצלחה ובוצע שלוש פעמים ברציפות כשהפעם האחרונה, עקב הביקוש הגדול, הועברה לאמפיתיאטרון קיסריה.

השנה, עקב פניות חוזרות מצד הקהל, הערב יבוצע שוב בהיכל התרבות בתל אביב. שלומי מסכם את אחת השנים המרתקות בקריירה שלו. כשמאחוריו אלבום הזהב החדש שלו "תרגיל בהתעוררות" הכולל את שיר השנה (הדואט עם חוה אלברשטיין), הוא חוזר אל התזמורת לערב שיכלול ביצועים סימפוניים לשיריו, שירים של אחרים, ולראשונה מזה שנים יצירות קלאסיות. לשלומי יחבור אורח מיוחד מאוד, מגדולי המוסיקאים הישראלים של כל הזמנים – יוני רכטר.

קונצרט מיוחד זה ינסה לשבור את הגבולות בין שיריו של שלומי שבן, שירים של מיטב הכותבים כמו לאונרד כהן, בוב דילן וכמובן יוני רכטר, לבין המוסיקה האלמותית של מוצארט וראוול, וליצור חגיגה מוסיקלית חד – פעמית.

כרטיסים לשלומי שבן והפילהרמונית - פברואר 2015


ההופעה של שלומי שבן והפילהרמונית תתקיים ב-26 בפברואר 2015 בהיכל התרבות ת"א בשעה 20:00. מחיר הכרטיסים להופעה מתחיל ב-195 ש"ח ומגיע עד ל-495 ש"ח למושבים הטובים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלומי שבן והפילהרמונית - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלומי שבן והפילהרמונית - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top