לארה פביאן בישראל - פברואר 2015

יום שני, 1 בדצמבר 2014

לארה פביאן בישראל - פברואר 2015
הזמרת הבלגית לארה פביאן (Lara Fabian) תגיע לישראל בחודש פברואר 2015 ותופיע בהיכל נוקיה עם המופע "The Greatest Hits". איפה קונים ומי מציע הנחות? בכתבה הבאה.


גם הזמרת הצרפתית-בלגית לארה פביאן (Lara Fabian) מצטרפת לרשימת האמנים שתופיע בישראל בחורף הקרוב כאשר פביאן תופיע כאן בהופעה אחת בהיכל נוקיה בסוף חודש פברואר 2015.

לרכישה מהירה של כרטיסים להופעה של לארה פביאן באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

לארה פביאן בת ה-44 היא אחת הזמרות המצליחות ביותר בצרפת עם קריירה מרשימה ביותר בה היא מכרה למעלה מ-12 מליוני עותקים. האלבום "Carpe Diem" הוא האלבום שסלל לפביאן את ההצלחה ושירים כמו "Tu T'en Vas" ,"Si Tu M'aimes" ו-"Leila" הפכו ללהיטי ענק בכל אירופה וארה"ב.

פביאן הספיקה במהלך הקריירה לשתף פעולה עם אמנים רבים כמו סרג' לאמה, בילי הולידיי ועוד. לפביאן קהל מעריצים גדול במיוחד לא רק בצרפת וזאת הודות לאלבומים רבים שהוצתיאה גם בשפה האנגלית. פביאן כבר הופיעה פה ב-2010 בשלוש הופעות גדולות בהיכל התרבות ועתה כאמור חוזרת להופעה חד פעמית בישראל הפעם בהיכל נוקיה.

כרטיסים ללארה פביאן בישראל - פברואר 2015 


ההופעה של לארה פביאן בישראל תתקיים ב-28 בפברואר 2015 בהיכל נוקיה בשעה 21:00 בערב. מחיר הכרטיסים נע בין 320 ש"ח ל-530 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לארה פביאן בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לארה פביאן בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top