קיילי מינוג בישראל - מאי 2015

יום שבת, 6 בדצמבר 2014

קיילי מינוג בישראל - מאי 2015
לפי פרסומים שונים ברשת, הזמרת קיילי מינוג (Kylie Minogue) תגיע להופעה בישראל בחודש מאי 2015 באיצטדיון רמת גן. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


האם רובי וויליאמס לא יגיע לבד בחודש מאי 2015? לפי פרסומים שונים הזמרת האוסטרלית המפורסמת קיילי מינוג (Kylie Minogue) תגיע גם היא להופעה בישראל בפעם הראשונה בהיסטוריה ב-28 במאי באיצטדיון רמת גן. תאריך זה אגב, הוא גם יום ההולדת של הכוכבת.

קיילי מינוג היא אחת מכוכבות הפופ הגדולות ביותר בהיסטוריה של המוסיקה משנות ה-80 ועד היום. מינוג (יש המבטאים "מינו") אחראית ללהיטים רבים כגון The Loco-Motion, I Should Be So Lucky, Can't Get You Out Of My Head, Spining around ועוד להיטים רבים.

ב-2005 הודיעה במפתיע כי חלתה בסרטן השד וגרמה בזכות זאת לעלייה במודעות מחלה זו בעולם. לאחר כשנה הצליחה להתאושש ולהחלים מהמחלה וחזרה להופיע ברחבי העולם ולהקליט אלבומים חדשים. אלבומה האחרון של קיילי מינוג "Kiss me once" יצא בחודש מרץ השנה ואיתו גם מופיעה מינוג בסיבוב הופעות הנושא את אותו השם. האלבום האחרון כבר הצליח לייצא להיטים כמו "Sexercize" או "Into The Blue" והשיר "Beatiful" בו השתתף גם אנריקה איגלסיאס.

מינוג צפויה להופיע במרץ 2015 באוסטרליה בסיבוב הופעות זה ולאחר מכן צפויה להמשיך עם אותו הסיבוב בארצות הברית ומדיונות נוספות בהן כנראה גם ישראל שבה תופיע מינוג בסוף חודש מאי 2015.

כרטיסים להופעה של קיילי מינוג בישראל - מאי 2015


ההופעה של קיילי מינוג בישראל צפויה להיות על פי הפרסומים ב-28 במאי 2015 באיצטדיון רמת גן. נכון לעכשיו אין הודעה רשמית מטעם אחד המפיקים הבכירים בישראל ולכן אין מידע על מחירי הכרטיסים או על המשרד אשר ימכור אותם. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן בכל ידיעה או התפתחות חדשה בנושא בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי"). 

וכך נראתה הופעה של קיילי מינוג לפני כמה חודשים בגלזגו סקוטלנד:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קיילי מינוג בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קיילי מינוג בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top