קליס בישראל - פברואר 2015

יום שני, 15 בדצמבר 2014

קליס בישראל - פברואר 2015
זמרת ה-R&B קליס (Kelis) תגיע לישראל להופעה בחודש פברואר הקרוב כחלק מסיבוב הופעות חדש יחד עם עוד 6 נגנים המגיעים עימה. כמה יעלה כרטיס?


הזמרת קליס (Kelis), אחת מזמרות הבולטות של האר'נ'בי- דאנס ודיוות היפ-הופ אהובה, תגיע להופעה בישראל בחודש פברואר 2015 כחלק מסיבוב עולמי ראשון מזה ארבע שנים, בעקבות אלבומה החדש עטור השבחים FOOD.

אחרי שכבשה את המצעדים ורחבות הריקודים עם להיטי ענק, דיוות האר'נ'בי מגיעה להופעה בזאפה הרצליה. בין הלהיטים הגדולים של קליס: ניתן לציין את Milkshake, Caught out there ואת Trick Me Acapella. אלבומה השישי, FOOD, שיצא בחודש מאי האחרון, כולל שיתוף פעולה עם המפיק דייב סייטק, גיטריסט להקת Tv On The Radio, שברקורד שלו הפקת אלבומים ללהקות כמו the Yeah Yeah Yeahs, Foals, Liars. כפי שניתן להבין משמו של האלבום ושמות הטרקים בתוכו, אוכל ממלא בימים אלה תפקיד חשוב באלבום זה כמו בחייה של קליס.


בין יתר עיסוקיה, קליס הוסמכה גם כשפית בקורדון בלו בשנת 2008, לאחר שפרידה טראומטית מחברת התקליטים הקודמת שלה הובילה אותה לחפש כיוון מקצועי חדש. במקביל לעשייה המוסיקלית קליס ובדת כעת על תכנית אוכל לטלוויזיה האמריקנית וכן על מותג רטבים משלה.

כרטיסים להופעה של קליס בישראל - פברואר 2015


ההופעה של קליס בישראל תתקיים ב-7 בפברואר 2015. מחיר הכרטיסים הוא 225 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים גם ישירות באמצעות האינטרנט באתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קליס בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קליס בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top