ג'ו לין טרנר בישראל - מאי 2015

יום שישי, 19 בדצמבר 2014

ג'ו לין טרנר בישראל - מאי 2015
זמר הרוק האמריקני ג'ו לין טרנר (Joe Lynn Turner) סולן העבר של הלהקות "דיפ פרפל" ו"ריינבואו", יגיע להופעה בישראל בחודש מאי 2015 במועדון "רדינג 3" בתל אביב. כרטיסים נמכרים כעת במכירה מוקדמת.


ג'ו לין טרנר, סולן העבר של הלהקות "דיפ פרפל" ו"ריינבואו", יגיע להופעה אחת בישראל בחודש מאי הקרוב. טרנר יגיע יחד עם להקתו  ויבצע שירים של להקותיו ומקריירת הסולו שלו.

לרכישת כרטיסים להופעה של ג'ו לין טרנר בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

טרנר בן ה-60 לקח חלק בכמה להקות רוק משמעותיות במהלך שנות השמונים, כששימש כסולן בלהקות "דיפ פרפל" ו"ריינבואו". בנוסף, היה גם חבר בלהקתו של הגיטריסט השבדי המוערך ינגווי מאלמסטין.

טרנר שנולד בניו-ג'רזי שימש פעמיים בחייו כמחליף של זמרים בלהקות רוק אגדיות. תחילה פרץ כשהפך לזמר של להקת "ריינבואו", להקתו של הגיטריסט האגדי ריצ'י בלקמור ("דיפ פרפל") ושל רוני ג'יימס דיו המנוח, שפרש כשנה לפני הגעתו של טרנר. בסוף שנות השמונים הצטרף ל"דיפ פרפל" ונכנס לנעליו של איאן גילאן המוערך, טרנר הוציא עם הלהקה אלבום אחד ב-1990 ואף הופיע עמה בישראל לפני שעזב אותה כשנתיים לאחר מכן.

בהופעה בישראל צפוי טרנר לבצע שירים מעבודתו עם הלהקות השונות וכן שירים מקריירת הסולו שלו. את טרנר תלווה להקת Dynazty  משבדיה שגם תחמם את ההופעה.

כרטיסים להופעה של ג'ו לין טרנר בישראל - מאי 2015


ההופעה של ג'ו לין טרנר בישראל תתקיים במועדון רדינג 2 בתל אביב ב-1 במאי 2015 בשעה 21:00. מחיר הכרטיס להופעה הוא  279 ש״ח אך ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת (עד חודש מרץ 2015) בהנחה במחיר 249 ש״ח. מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'ו לין טרנר בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ו לין טרנר בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top