להקת קומפאס במופע חדש ל-2015

יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

להקת קומפאס במופע חדש ל-2015
להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס (Compas) בניהולה האמנותי של מיכל נתן מציגה מופע חדש בשם "AguaDulce". כל הפרטים, בכתבה הבאה.


להקת הפלמנקו הישראלית Compas (קומפאס) מעלה מופע חדש ומקורי בשם AguaDulce ("מים מתוקים"). המופע יציג מוזיקה מקורית של יחיאל חסון ואינטרפטציה למגוון עולמות של תרבות לצד תערוכת צילומים נודדת שיצר הצלם והאומן אייל הירש, צילומים מאחורי הקלעים במהדורה מוגבלת וחתומה. 

במופע משתתפים מיכל נתן ולהקת הפלמנקו הישראלית לצד יוצרי ורקדני טנגו ארגנטינאים מקצועיים בראשם- רונן חייט המוביל בישראל את מחול הטנגו  ולצד יחיאל חסון, יוצר ונגן גיטרה מוערך. בין החומרים במופע יצירות של הכוריאוגרף הספרדי-ארגנטינאי Hugo David Alvarez - רקדן וכוריאוגרף יליד ארגנטינה אשר למד אצל גדולי המורים לפלמנקו ורקד בלהקות פלמנקו מובילות בעולם (אנטוניו מרקז, רפאל אגילר, שרה לזנה, חסוס קורטז).

המופע מציג את ענפי הפלמנקו השייכים לקבוצת ה IDA Y VUELTA קבוצת סגנונות אשר "יצאו וחזרו" מאמריקה הלטינית לספרד (בעיקר קובה) ומאופיינים באופי רך ומלודי יותר משאר ענפי הפלמנקו. את המופע מלווה הזמרת  הטרובה קובנית יאנה אספרנסה רודריגז  אשר כיכבה לאורך השנים במופעים מוזיקליים "מקובה באהבה", "קסם האהבה הלטיני" ו"סרנדה" וכזמרת הראשית של להקת בילונגו הקובנית. 

כרטיסים למופע החדש של להקת הפלמנקו - קומפאס


המופע החל לרוץ ב-6 בדצמבר 2014 וימשיך לרוץ ברחבי הארץ גם ב-2015. מחיר הכרטיסים מתחילים ב-80 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא או באמצעות הרשימה הבאה:

אור עקיבא היכל התרבות ע"ש אלכס מאייר
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפו מרכז סוזן דלל - אולם סוזן דלל
רכישת כרטיסים
מרכז סוזן דלל - אולם סוזן דלל
רכישת כרטיסים
מרכז סוזן דלל - אולם סוזן דלל
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת קומפאס במופע חדש ל-2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת קומפאס במופע חדש ל-2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top