"פאפאריש": תערוכה חדשה במוזיאון הרצלילנבלום

יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

תערוכה חדשה של האמנית רות וינשטין פאפוריש תיפתח בשבוע הבא במוזיאון הרצלילנבלום בתל אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


תערוכה חדשה בשם "פאפוריש", תיפתח במוזיאון "הרצללילנבלום" לבנקאות ונוסטלגיה תל–אביבת, של בנק דיסקונט, ביום ה' 20.11.14, בשעה 19:30 ותציג כ-30 עבודות של האמנית רות וינשטין פאפוריש מן השנתיים האחרונות, העוסקות במורשתו של אביה.  יצירותיה של וינשטין פאפוריש נרקמו לכדי מספר סדרות שמהוות גוף עבודה הנע על ציר הזמן והמרחב האישי והציבורי. התערוכה תוצג עד 31.1.2015

בתערוכתה החדשה 'פאפוריש" מציגה רות וינשטין פאפוריש סדרת עבודות שנוצרו על ידה בשנתיים האחרונות, לאחר מחקר מעמיק במורשתו של אביה, הגיאוגרף הנודע, ד"ר יהויקים פאפוריש, איש חינוך מוערך, ממקימי "תיכון חדש", בתל אביב, אשר התפרסם בזכות תרומתו הגדולה לחינוך והוראת הגיאוגרפיה. ד"ר פאפוריש כתב עשרות ספרי לימוד על מדינות וחבלי ארץ שונים, אשר נלמדו במערכת החינוך הישראלית, במהלך עשרות רבות של שנים. את פעילותו החינוכית החל ד"ר פאפוריש בשנת 1929, הוא נפטר בינואר 1992.

כמו כן תוצג סדרת ציורים המבוססים על אלמנטים ציוריים מתוך חוברות סביב העולם, שערך אביה, עליהם ציירה בעפרונות אקריליק. וגם סדרת ציורים העוסקים בחדר עבודתו של האב, כמו הספריה שלו, עמודים מתוך ספריו ועוד. בתערוכה יוצגו גם פריטים מחדר עבודתו של האב הכוללים: גלובוס, מזוודת המסעות שלו, מכונת הכתיבה שלו, מפת העולם, ספרים, גלויות, יומנים, צילומים ותעודות שונות. 


התערוכה "פאפוריש" תוצג במוזיאון "הרצללילנבלום לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית, בנק דיסקונט לישראל בע"מ, רח' הרצל 13, פינת לילינבלום 26 ת"א, טל': 1-700-55-8000, בין התאריכים: 20.11.2014-.31.1.2015
שעות הביקור: ימים א'- ה' 8:00-15:45 יום ו' 8:00-13:00 , ובתיאום מראש.

צילום: אבי אמסלם

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "פאפאריש": תערוכה חדשה במוזיאון הרצלילנבלום Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "פאפאריש": תערוכה חדשה במוזיאון הרצלילנבלום Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top