פול דיאנו בישראל - דצמבר 2014

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

פול דיאנו בישראל - דצמבר 2014
סולנה לשעבר של להקת איירון מיידן, פול דיאנו (Paul Di'anno) יגיע לישראל בחודש דצמבר הקרוב להופעה חד פעמית במועדון רדינג 3 בתל אביב. מחיר כרטיס: 214 ש"ח. איפה קונים?


פול דיאנו, סולנה לשעבר של להקת ההבי מטאל הגדולה בעולם – Iron Maiden, חוזר לישראל להופעה, זאת 10 שנים לאחר שהגיע לישראל לשתי הופעות סולד-אאוט בשנת 2004.

דיאנו הצטרף ל Iron Maiden ב 1978, והקליט עימה את שני אלבומיה הראשונים ב 1980 ו 1981, הוא שר בכמה משיריה המצליחים והידועים ביותר – ביניהם Running Free, Charlotte The Harlot, Iron Maiden, Wrathchild, Murders In The Rue Morgue ואחרים. שני האלבומים שהקליט דיאנו עם הלהקה נמכרו בכ 20 מיליון עותקים, והם נחשבים לנכסי צאן ברזל של ז'אנר ההבי מטאל ומהאלבומים החשובים בתולדותיו.

לאחר עזיבתו את הלהקה הקים דיאנו מספר הרכבים מצליחים, ביניהם Di'anno, Gogmagog, Blitzkrieg, Battlezone ו Killers עימם הוציא עשרות אלבומים במהלך השנים. דיאנו מגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי המבוסס על ביצועים לשיריו מתקופת Iron Maiden, בו הוא מבצע את מיטב השירים המוכרים של הלהקה.

כרטיסים להופעה של פול דיאנו בישראל


ההופעה של פול דיאנו בישראל תתקיים במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב ב-12 בדצמבר 2014 בשעה 21:30. מחיר כרטיס להופעה (כרטיס עמידה) הוא 214 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פול דיאנו בישראל - דצמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פול דיאנו בישראל - דצמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top