מארק לאנגן בישראל - מרץ 2015

יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

מארק לאנגן בישראל - מרץ 2015
הזמר והמוסיקאי האמריקאי מארק לאנגן (Mark Lanegan) יגיע להופעה בישראל במועדון בארבי בחודש מרץ 2015. כמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.


לאחר שהתבשרנו לא מזמן על הגעתם של להקת האפגן ווינגס, עתה אנו מתבשרים על עוד אמן רוק מצוין שבדרך לישראל. הפעם זהו מארק לאנגן שיגיע להופעה בבארבי בחודש מרץ 2015 בחורף הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של מארק לאנגן בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מארק לאנגן - אחד הקולות היחודיים והמבוקשים ברוק האלטרנטיבי בשלושת העשורים האחרונים, החל את דרכו המוסיקלית כמייסד אחת הלהקות האהובות בסצינת הגראנג' The Screaming Trees וכסולן Queens of the stone age. משם המשיך עם אלבומי הסולו ושיתופי הפעולה עם הטוויליט סינגרס, הזמרת והצ'לנית איזובל קמפבל, גרג דולי ב The Gutter Twins, הסולסייברס ועוד...

לאנגן יגיע לישראל עם להקתו בעיצומו של סיבוב הופעות בעקבות אלבומו האחרון PHANTOM RADIO. בשנתיים מביקורו האחרון בישראל הוא כבר הספיק בנוסף להוציא את האלבום imitation שכשמו כלל קאברים לשירים של ניק קייב, הטוויליט סינגרס ועוד, להקליט עם מובי את השיר 'The Lonely Night' ועוד.

כרטיסים למארק לאנגן בישראל - בארבי מרץ 2015


ההופעה של מארק לאנגן בישראל תתקיים במועדון בארבי ב-23 במרץ 2015 בשעה 22:00. מחיר הכרטיסים להופעה עומדים על 165 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות משרד איוונטים בעמוד הבא.

צפו במארק לאנגן ולהקתו מקליטים סשן באולפנים במנהטן:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מארק לאנגן בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מארק לאנגן בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top