ארקטיק מאנקיז בישראל בקיץ 2015?

יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

ארקטיק מאנקיז בישראל בקיץ 2015?
האם גם להקת ארקטיק מאנקיז בישראל בדרך לישראל בקיץ 2015? לפי פרסומים שונים ברשת, סיכויים גבוהים שהלהקה תגיע לישראל בקיץ הקרוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


רק לא מזמן פורסמו שמועות על הופעה של וואן ריפבליק וכריס בראון בישראל בקיץ 2015 ועתה מתפרסמים שמועות חדשות שוב על הופעה של להקת ארקטיק מאנקיז בישראל בקיץ הקרוב.

גם בשנה שעברה התפרסמו ידיעות ברשת על הופעה של ארקטיק מאנקיז בישראל אך בסופו של דבר הדבר התברר כמתיחה ולא בידיעה רצינית, גם הפעם אין מידע רשמי ומפיקים גדולים מכחישים את הידיעות ואין כרגע ידיעה רשמית שכזאת.

הארקטיק מאנקיז היא להקת רוק בריטית שהוקמה ב-2002 וזוכה להצלחה עצומה בעולם ובישראל בפרט. הלהקה הספיקה להוציא 5 אלבומי אולפן ולשבור שיאים של מכירות בבריטניה ולזכות בפרסים רבים בתחרויות מוסיקה בינלאומיות.

כאמור, אין בשלב זה הודעה רשמית על הופעה רשמית של ארקטיק מאנקיז בישראל ואתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של הרשמי של האתר בכל התפתחות חדשה בנושא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ארקטיק מאנקיז בישראל בקיץ 2015? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ארקטיק מאנקיז בישראל בקיץ 2015? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top