כריסטיאן סקוט בישראל - ינואר 2015

יום שישי, 21 בנובמבר 2014

החצוצרן האמריקאי כריסטיאן סקוט (Christian Scott) יגיע לישראל בחודש ינואר 2015 ויופיע במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-95 ש"ח.


החצוצרן כריסטיאן סקוט יגיע לישראל בחודש ינואר הקרוב להופעה במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. סקוט, יליד ניו אורלינס, הוא חצוצרן צעיר ומהמוסיקאים הבולטים והחדשניים בג'אז העכשווי - יוצר מקורי שפורץ את גבולות הז'אנר המסורתי עם השפעות של רוק, היפ הופ, R&B ומגיע ארצה לראשונה בערב ג'אז רענן, אנרגטי, צעיר ובועט.

סקוט יליד 1983, חצוצרן מהבולטים והחדשניים בג'אז העכשווי. נחשב לאחד היוצרים הצעירים החלוצים, אמן המלווה בתשוקה מתמדת ליצור ולחדש, המרחיב את גבולות הז'אנר המסורתי, בדומה לאנתרופולוג, הוא חוקר את מסורות המוסיקה ומשלב ביניהן בצורה שיוצרת שפה מוסיקלית, חדשנית וייחודית המאפיינת רק אותו.

סקוט החל לנגן בהשפעת דודו, נגן הסקסופון המפורסם דונלד הריסון. כבר כשהיה בן 14 התקבל ללימודי ג'אז במרכז לאמנויות של ניו אורלינס שם למד אצל קלייד קר ג'וניור וקנט ג'ורדן. בסיום לימודיו זכה במלגת הצטיינות ללימודים באוניברסיטת ברקלי בבוסטון, במהלך לימודיו למד אצל גדולי המוסיקאיים: צ'ארלי לואיס, דייב סאנטורו וגארי ברטון. אלבום הבכורה שלו 'Rewind That" זיכה אותו במועמדות לפרס הגראמי לשנת 2010 ובפרס "אדיסון" לשנים 2010 ו-2012.

כרטיסים להופעה של כריסטיאן סקוט בישראל - ינואר 2015


ההופעה של כריסטיאן סקוט בישראל תתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ב-23 בינואר 2015 בשעה 22:00 בערב. מחירי הכרטיסים נעים בין 95 ל-195 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כריסטיאן סקוט בישראל - ינואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריסטיאן סקוט בישראל - ינואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top