להקת האפגן וויגס בישראל - פברואר 2015

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

להקת האפגן וויגס בישראל - פברואר 2015
להקת הרוק האמריקנית האפגן וויגס (The Afghan Whigs) תגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש פברואר 2015 במועדון בארבי בתל אביב. כמה יעלה לכם כרטיס?


שוב הוא מגיע לישראל. גרג דולי יחד עם להקתו האפגן וויגס (The Afghan Whigs), חוזרים לישראל להופעה חד פעמית בחודש פברואר 2015 לשמחתם של מעריצים רבים בישראל.

לרכישת כרטיסים להופעה של הפאגן וויגס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האפגן וויגס נחשבת לאחת הלהקות החשובות והמוכרות ביותר במוסיקת הרוק האלטרנטיבי ומחזיקה קהל מעריצים גדול ורחב ברחבי העולם. סגנונה המוסקלי של הלהקה מורכב בעיקר ממוסיקת גראנג' עם שילוב של מוסיקת סול ומוסיקה שחורה.

הלהקה שהוקמה בתחילת שנות ה-90 ע"י סולנה גרג דולי, הספיקה להוציא 5 אלבומים מצליחים ביותר שסיפקו שירים שהפכו להיטים כגון "Honky's Ladder" ,"Going to Town" ,"Gentlemen" ו-"Debonair". ב-2001 התפרקה הלהקה והפסיקה את פעילותה עד ל-2011 בה חזרו חברי ההרכב לנגן יחד ויצאו לסיבוב הופעות בינלאומי שכלל גם את ישראל ביוני 2012.

בתחילת השנה הוציאה הלהקה אלבום חדש בשם "Do The Beast" ועתה יוצאים חברי ההרכב לסיבוב הופעות בינלאומי שיכלול גם הפעם את ישראל בחודש פברואר הקרוב. על הבאתם לארץ אחראי המפיק הותיק שוקי וויס שהביא לכאן השנה גם את הרולינג סטונס, סאונגארדן ועוד.

כרטיסים להאפגן וויגס בישראל - פברואר 2015


ההופעה של להקת האפגן וויגס בישראל תתקיים ב-24 בפברואר 2015 במועדון בארבי בת"א בשעה 22:00. מחיר הכרטיסים להופעה נמכר כעת במכירה מוקדמת במחיר של 195 ש"ח לכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.

צפו באחד מהשירים המוכרים ביותר של הלהקה "Gentlemen":

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת האפגן וויגס בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת האפגן וויגס בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top