להקת המחול ריבר נורת' בישראל - אוקטובר 2014

יום שני, 15 בספטמבר 2014
להקת המחול ריבר נורת' בישראל - אוקטובר 2014

להקת המחול המפורסמת משיקגו ריבר נורת' (River North) תגיע לישראל למספר הופעות בהרצליה בחודש אוקטובר 2014. מחיר כרטיס: החל מ-175 ש"ח. איפה קונים?


להקת המחול הידועה ריבר נורת' (River North) תגיע לישראל בחודש הבא ותפתח את עונת המחול של היכל אומנויות הבמה בהרצליה. הלהקה תציג מספר עבודות שלה שנבחרו במיוחד עבור ההופעות בישראל. בין היצירות שיציגו להקת ריבר נורת' - "פעימה" ,"הבאנרס", הפרידות הטובות" ועוד שכתבו הכוריאוגרפים פרנק צ'אבס ואשלי רונלאד.

לרכישת כרטיסים מוזלים להופעות של ריבר נורת' בישראל לחצו כאן

זהו יהיה ביקורה הראשון של להקת המחול River North בישראל שמציגה מציגה עבודות דינאמיות, המשלבות יכולת אתלטית מנקודת מבט אמנותית עם כשרון תיאטרלי נועז ומביאה את הניחוח האמיתי של אמריקה. בתכנית רפרטואר עשיר ומגוון של כוריאוגרפים עכשוויים בסגנונות שונים.

כרטיסים להופעות של ריבר נורת' (River North) בישראל- אוקטובר 2014


להקת המחול ריבר נורת' תופיע בישראל בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה בין התאריכים 21 עד ה-25 באוקטובר 2014. מחיר הכרטיס הרגיל עומד על 234 ש"ח אך באתר בראבו מציעים הנחות ומחירים מיוחדים ומחיר כרטיס לרוכשים באתר עומדים על 175 ש"ח בלבד. את הכרטיסים המוזלים לכל המופעים של ריבר נורת' בישראל ניתן לרכוש בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת המחול ריבר נורת' בישראל - אוקטובר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת המחול ריבר נורת' בישראל - אוקטובר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top