מקסים ונגרוב בישראל 2018 - כרטיסים ב-25% הנחה לזמן מוגבל

יום חמישי, 5 ביולי 2018

הכנר הוירטואוז הידוע מקסים ונגרוב יחזור להופיע כאן בישראל בחודש נובמבר 2018 הקרוב לקונצרט חגיגי יחד עם המנצח והפסנתרן ואג פפיאן בהיכל התרבות בת"א. כרטיסים במבצע נמכרים עכשיו לזמן מוגבל. איפה קונים? וכמה זה יעלה? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מקסים ונגרוב בישראל - כרטיסים בהנחה לזמן מוגבל
הכנר הידוע מקסים ונגרוב (Maxim Vangerov) המרבה להופיע כאן בישראל, יופיע כאן גם בחורף הקרוב, ב-7 בנובמבר 2018 בקונצרט חגיגי בהיכל התרבות בת"א יחד עם חברו המנצח והפסנתרן ואג פפיאן שבו יבצעו השניים יצירות מוכרות של ברהמס, אנסקו, ראוול, ארנסט ופאגאניני. מכירת הכרטיסים נפתחה כאשר הכרטיסים נמכרים כעת ב-25% הנחה לזמן מוגבל (פרטים, בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים מוזלים לקונצרט של מקסים ונגרוב בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מקסים ונגרוב, עבור מי שאינו מכיר, הוא אחד הכנרים והמוזיקאים המובילים והמוערכים ביותר בעולם. במהלך הקריירה הספיק להופיע עם כל התזמורות הגדולות והידועות ביותר בעולם תחת המנצחים הגדולים ביותר כמו דניאל בירנבוים, רוסרופוביץ' ועוד. ונגרוב זכה בפרסים רבים במהלך הקריירה והיה גם מועמד לפרס הגראמי עבור קונצרט שהקליט עם התזמורת הסימפונית של לונדון.

ונגרוב עלה לישראל מברית המועצות ב-1990 אך מאז הוא מרבה להופיע מחוץ לישראל ברחבי העולם באופן קבוע כולל ב"פסטיבל ונגרוב" השנתי שהקים ביפן (ואף בישראל) ובו מופיע ונגרוב עם אמנים מובילים כמו הלן גרימו והתזמורת הפילהרמונית של טוקיו ואחרים. ונגרוב נוהג להופיע הרבה בישראל במסגרות שונות. בפעם האחרונה, היה זה קונצרט חגיגי יחד עם תזמורת טורונטו שהופיעה בישראל.

מקסים ונגרוב בישראל - כרטיסים מוזלים בהנחה

הקונצרט של מקסים ונגרוב בישראל יתקיים ב-7 בנובמבר 2018 בשעה 20:00 בערב בהיכל התרבות בתל אביב. הכרטיסים נמכרים כעת לזמן מוגבל ב-25% הנחה ונעים בין 201 ל-501 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 752 כרטיסים
201 - 501 
רכישת כרטיסים



 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מקסים ונגרוב בישראל 2018 - כרטיסים ב-25% הנחה לזמן מוגבל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מקסים ונגרוב בישראל 2018 - כרטיסים ב-25% הנחה לזמן מוגבל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top