אייל גולן - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 2 ביולי 2018

הזמר אייל גולן ממשיך את שיתוף הפעולה המצליח עם משה פרץ וייצא יחד איתו במופע משותף ביולי 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. לאחר שאזלו כל הכרטיסים להופעה, מופע נוסף נפתח. אז איפה תוכלו לראות את אייל גולן בהופעה? וכמה יעלו לכם הכרטיסים? בכתבה הבאה.

לאחר הוצאת האלבום החדש "לא פשוט להיות פשוט" ה-20 במספר וסיבוב הופעות מוצלח במיוחד שכלל גם שיתוף פעולה מחדש עם להקת אתניקס לאחר 18 שנה מאז הופיעו ביחד, ממשיך אייל גולן עם סיבוב הופעות קייצי ומציג הופעות חדשות לקיץ 2018.


במקביל, גולן מרחיב את שיתוף הפעולה המצליח שלו מהחודשים האחרונים עם משה פרץ ויחד יוצאים השניים למופע משותף שיתקיים בחודש יולי 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. השניים יבצעו את מיטב להיטיהם בעיבודים מיוחדים למופע שייכתבו ע"י יעקב למאי.

גולן הוא אחד מהזמרים האהובים והמושמעים ביותר בישראל ומחזיק בקריירה יציבה של הופעות ענק ואלבומים מצליחים שנמכרו כבר בלמעלה מ-2 מיליון. גולן גם אחד הזמרים המצליחים ביותר ברשת עם למעלה מ-3 מיליון הורדות סלולריות ומיליוני צפיות ביוטיוב.

אלבומו האחרון "לא פשוט להיות פשוט" יצא בחודש מרץ אשתקד וכלל בתוכו גם שיתוף פעולה עם הזמר עומר אדם בשיר "מזל". לאחרונה יצא הסינגל "נכון להיום" במסגרת פרוייקט המחווה לזוהר ארגוב "לשיר בשניים", בו אייל גולן מבצע את השיר יחד עם קולו המקורי של זוהר ארגוב. לפני כשבועיים הוציא אייל גולן יחד עם משה פרץ את הסינגל "הולכים להשתגע" שכתבו אבי פרץ, משה אוחיון ומתן דרור.

מחזמר אייל גולן

בשבוע שעבר תיאטרון הקאמרי פירסם במסיבת עיתונאים את עונתו החדשה של התיאטרון וחשף כי מחזמר חדש שיענה לשם "זה אני" שיבוסס על שיריו של אייל גולן יהיה חלק מרפרטואר התיאטרון בעונה הקרובה. המחזמר צפוי לעלות בקאמרי החל מחודש דצמבר 2018. המשיכו לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו שם נמשיך לעדכן אודות המחזמר החדש.

אייל גולן - לוח הופעות 2018

במסגרת סיבוב ההופעות של 2018, יופיע גולן בהיכל מנורה בתל אביב עם משה פרץ ובמופע חגיגי באמפי פארק בקריית מוצקין.

להלן לוח ההופעות המלא של אייל גולן לחודשים הקרובים:

25 ביולי 2018 - מופע משותף עם משה פרץ בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר כרטיס: 169-499 ש"ח. רכישת כרטיסים בעמוד הבא.

28 ביולי 2018 - מופע משותף עם משה פרץ בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר כרטיס: 169-499 ש"ח. רכישת כרטיסים בעמוד הבא.

23 באוגוסט 2018 - הופעה חגיגית באמפי פארק קריית מוצקין. מחיר כרטיס: 179 ש"ח. רכישת כרטיסים בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אייל גולן - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אייל גולן - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top