סי לו גרין בישראל - אוגוסט 2014

יום חמישי, 26 ביוני 2014
סי לו גרין בישראל - אוגוסט 2014

הזמר המפורסם סי לו גרין יגיע לישראל בחודש אוגוסט הקרוב להופעה בירושלים במסגרת פסטיבל The Front Page 2014 שיתקיים בעיר במהלך הקיץ. גם ג'ונו ריאקטור, אורפנד לנד, נינט והרד בנד יהיו שם. כמה עולים ואיפה קונים כרטיסים?


העיר ירושלים מתחממת לקראת הקיץ ותארח במסגרת אירועי The Front Page 2014 שורה של אירועי תרבות ברחבי העיר במהלך החודשים יולי ואוגוסט כאשר אחת ההופעות המרכזיות תהיה הופעתו של הזמר המצליח סי לו גרין המוכר גם בזכות השתתפותו כמנטור בתוכנית הטלוויזיה "דה וויס" האמריקאית שיגיע לישראל יחד עם להקתו.

סי לו גרין (Ceelo Green) התפרסם בעיקר בזכות הלהיטים "Fuck You" ו-"Crazy" וכבר הספיק לזכות בחמישה פרסי גראמי במהלך הקריירה. הופעתו של גרין תתקיים ב-19 באוגוסט בגן העצמאות. באותו ערב צפויים להופיע גם הרד בנד שיארחו את נינט ומרסדס בנד שיארחו את מארינה מקסימליאן.

כמו כן, במהלך אירועי הפסטיבל בירושלים, להקת ג'ונו ריאקטור שיגיעו לישראל בפעם הרביעית יופיעו יומיים לאחר מכן ב-21 באוגוסט 2014 בגן העצמאות יחד עם להקת אורפנד לנד, פסטיבל וודסטוק 2014 בירושלים יתקיים ב-10 ביולי באצטדיון קראפט ופסטיבל אינדי סיטי יתקיים ב-24 וה-25 ביולי יתקיים במגרש הרוסים ויציג הופעות של שי צברי, יאמאן בלוז, קותימאן והאורקסטרה, עמיר לב ועוד.

כרטיסים להופעה של סי לו גרין בישראל

ההופעה של סי לו גרין בישראל תתקיים ב-19 באוגוסט 2014 בגן העצמאות בירושלים בערב שיתחיל החל מהשעה 18:00. מחיר הכרטיסים להופעה נע בין 145 ל-160 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא.

צפו בקליפ של אחד משיריו המפורסמים ביותר של סי לו גרין "Fuck You":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סי לו גרין בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סי לו גרין בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top