סופרימס, טמפטיישן ופלאטרס בישראל - מרץ 2015

יום שני, 8 בדצמבר 2014
סופרימס, טמפטיישן ופלאטרס סישראל - נובמבר 2014
ערב ענק של מוזיקה שחורה שייערך בהיכל התרבות בחודש מרץ 2015 יציג הופעות של הלהקות הבינלאומיות להקת הסופרימס (The Supremes), להקת טמפטיישן (Temptations) ולהקת פלאטרס (Platters). כל הפרטים, בפנים.

שלוש מהלהקות המפורסמות ביותר בסגנון המוסיקה השחורה האמריקאית - להקת סופרימס (The Supremes), להקת טמפטיישן ( The Temptations) ולהקת פלאטרס ( The Platters) יגיעו לישראל בחודש נובמבר 2014 ויציגו ערב אחד ארוך במיוחד בהיכל נוקיה בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של הלהקות בהיכל התרבות במרץ 2015 באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הלהקות שפועלות הרבה מאוד זמן, הספיקו במהלך השנים להחליף ולחדש את הרכב הזמרים והזמרות אך בחלק מהלהקות עדיין פועלים האמנים המקוריים שפעלו מהיום הראשון. כך למשל ההופעה של להקת טמפטיישן בישראל כוללת את הזמר המקורי אוטיס וויליאמס שהופיע בהרכב עוד משנות ה-60 ובהופעה של הפלאטרס יופיע הזמר המקורי של ההרכב הרב ריד.

להקת הסופרימס מוכרת במיוחד הודות לזמרת דיאנה רוס שהשתתפה בהרכב המקורי בשנות ה-60 והתפרסמה עם להיטים כגון You Keep Me Hanging On או Baby Love. להקת הפלאטרס מוכרת לקהל הרחב בעיקר בזכות הלהיטים Smoke Gets in Your Eyes או Twilight Time ובין הלהיטים של להקת טמפטיישן ניתן למנות את My Girl או את Papa Was A Rolling Stone המפורסם.

כרטיסים לסופרימס, טמפטיישן ופלאטרס בהיכל התרבות - מרץ 2015

ערב המוסיקה השחורה בה יופיעו על במה אחת, הלהקות סופרימס, טמפטיישן ופלאטרס יתקיים ב-2 במרץ בהיכל התרבות בתל אביב.. מחירי הכרטיסים ינועו בין 500 ל-800 ש"ח. מכירת הכרטיסים בתבצעת באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.

הנה אחד הלהיטים המפורסמים ביותר של להקת טמפטיישן שתגיע לישראל - Papa Was A Rolling:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופרימס, טמפטיישן ופלאטרס בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופרימס, טמפטיישן ופלאטרס בישראל - מרץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top