פסטיבל שיר היונה 2014 בחיפה: כל הפרטים

יום חמישי, 1 במאי 2014
פסטיבל השלום המיתולוגי "שיר ליונה" בחיפה יתקיים בפעם החמישית בחודש יולי 2014 ויציג הופעות של ברי סחרוף, הדג נחש, אתניקס ועוד. מכירה מוקדמת של כרטיסים זולים נפתחה היום.

הפסטיבל המיתולוגי "פסטיבל שיר ליונה" שהחל עוד בשנות השבעים ע"י אייבי נתן , חוזר לחיפה לאחר יותר מעשור ויציג שורה נכבדה של אמנים שיופיעו בפסטיבל ומזוהים עם מסריו.

לרכישת כרטיסים לפסטיבל שיר היונה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הפסטיבל יתקיים במתחם שיוקם עבור האירוע בצמוד למרכז הקונגרסים בחיפה, מרחק מספר דקות הליכה מתחנת הרכבת חוף הכרמל. ויציג בין היתר את האמנים ברי סחרוף, אתניקס, הדג נחש, אורפנד לנד, מוקי, יהונתן גפן ואמנים נוספים.

בנוסף, יתקיימו בפסטיבל גם מגוון תחרויות ספורט עממי רבות משתתפים במרכזי הספורט הצמודים, ועם אורחים ואירועים מיוחדים מכל התחומים והמגזרים.

כרטיסים לפסטיבל שיר ליונה בחיפה - יולי 2014

פסטיבל שיר ליונה 2014 יתקיים ב-3 ביולי 2014 במתחם אגריטק שליד מרכז הקונגרסים ויחל בשעה 18:00 בערב (פתיחת שערים ב-16:00). מכירת כרטיסים מוקדמת לפסטיבל נפתחה היום (יום ה') ומציעה כרטיסים ב-154 ש"ח למבוגר ו-104 ש"ח לילד.

בסוף המכירה המוקדמת המחירים צפויים לעלות. כמו כן, תושבי חיפה בעלי תעודת תושב זכאים להנחה. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל שיר היונה 2014 בחיפה: כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל שיר היונה 2014 בחיפה: כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top