"אקזיט": תערוכה קונספטואלית קבוצתית

יום שלישי, 15 באפריל 2014
קבוצת Oh my g*d project והמייסדת המפיקה והאוצרת מרב כהן דור, חוברת ליוצרים לאה כהן ארזי ויובל דור, בתערוכה קונספטואלית משולבת באירוע אמנות. התערוכה מוצגת בקונספט חדשני של שני חללים הפתוחים בו זמנית. בחלל המייצגים יקיימו בהתנדבות מעצבות אופנה מכירת שמלות ואקססוריז, ההכנסות תועברנה לתרומה.

תערוכת "אקזיט" תתקיים ב- 24 לאפריל במועדון תרבות "הדובדבן" בקרליבך 23, חלל מעוצב חדש של המותג החתול והכלב בו מתבצעים אירועי תרבות. בקונספט חדש של שני חללים הפתוחים בו זמנית כשאחד מהן הגלריה המתפקדת כגלריה לילית כל הערב ובחלל השני יוצגו המוזיקה, המיצגים וההופעות, כך כל חלל לא יפריע למישנהו ותשמר איכות התערוכה ליוצרים, לעבודות למוזמנים. קונספט מסוג זה עדיין לא נוסה בתל אביב.

בתערוכה יציגו 40 אמנים ביניהם: אוהד צויגנברג, אבישג שאר ישוב, היאם מוסטפא, עדי שנד, ליאור הר-לב, דני באק, נדב בגים, דגנית בן אדמון, אנטון אברהמוב, יעל אבני, חוה שפי, אורן זיו, גבי בן אברהם, פיני חמו, אושר פרטובי, קורין אביסדריס, אליסיה שחף, מיכאלה גבריאלוב ועוד רבים וטובים.

באירוע יתקלטו דיג'ייז - הופעות היפ הופ של היוצר איתי מיינרס, אמנות בזמן אמת, יועצת רוחנית, הופעות פצ'ה קוצ'ה, ו"סטארט אפ אמנותי" של יעל רוסלי – The gramophone, נדב בגים במצגת והרצאה קצרה על סדרת wonderland, רולנד יובל - אקזיט - "להיות כאן ועכשיו", ענת שיין - אקזיטוצין - אקזיט להורמון האהבה. וכמובן הכל באווירת מסיבה.

פתיחת דלתות ב- 21:00, לתוך הלילה. התערוכה תציג בחלל למשך שבועיים בשעות הפתיחה של מועדון התרבות, כל הפרטים בדף הפרוייקט. פרטים נוספים בעמוד הבא.

תמונה: נדב בגים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "אקזיט": תערוכה קונספטואלית קבוצתית Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אקזיט": תערוכה קונספטואלית קבוצתית Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top