הצגה חדשה בתיאטרון תמונע: "שלוש אצבעות מתחת לטבור"

יום חמישי, 27 במרץ 2014
ההצגה "שלוש אצבעות מתחת לטבור" בבימויה של שירי ג'ורנו תעלה לראשונה בתל אביב ב-9 וב-10 באפריל 2014 בתיאטרון תמונע. ההצגה - מבית היוצר של תיאטרון הידית, מעבדת פיס לתרבות פרדס חנה כרכור.

ההצגה "שלוש אצבעות מתחת לטבור" של תיאטרון הידית מגיעה ל-2 הוםעות בתיאטרון תמונע בחודש אפריל הקרוב. האירוע התיאטרוני "שלוש אצבעות מתחת לטבור" נוגע בנושאים תשוקה, אפשור ויצריות. ההצגה הינה אירוע תיאטרוני רב תחומי המתרחש בתוך סט במה דינאמי, המשתנה ומגיב במהלך האירוע, כאשר הקהל שותף ומשתתף פעיל.

"שלוש אצבעות מתחת לטבור" הנו מסע של בירור המותר והאסור, האפשר והאפשור, הקבלה והנוחות של האדם עם עצמו, עם גופו, עם תשוקתו. גילוי חדוות הגוף מול התניות תרבותיות, איסורים, עיוותים, דיכוי החופש הפנימי, הראשוני האותנטי. זהו מסע מן השלם אל השבור ובחזרה, בניסיון לגלות מהו המרחב שבו ישנה אפשרות להוויה שלמה, זכה, יצירתית, יצרית. ולוּ רק להתגעגע להוויה זו בשפת במה מלאת חיים, פיוטית וחזותית נוצרות תמונות על הציר שבין תשוקה ומיניות כאפשרות של חיבור חובק-כל של אדם אל עצמו, טבעו, זולתו והסביבה שלו - אל מול מיניות כמקום שמתקיימים בו בושה, אשמה, ניכור אלימות ואי הבנה עמוק בין המינים.

טבע מקודש, סלון משפחתי בורגני, אישה שאבדה ביער, קרני צבי, גבר שמבין רגליו פורצות פנטזיות, מזרקה אנושית ועוד, הם חלק מן העולמות המתהווים על הבמה ובתוכם מועלות שאלות מטלטלות. שלוש אצבעות מתחת לטבור הוא מיקומה של צ'אקרת המין, המרכז המכיל את אנרגיית החיים.

יצירה ובימוי: שירי ג'ורנו,  
יוצר שותף, עיצוב חזותי ומשחק: הנס פלדה
אימון והדרכת שחקנים: קלאודיה דוליצ'י  
טקסט וליווי אמנותי: קרן קוך, דרמטורגיה: מאיה ערד.
תלבושות: שרה לי.
מוסיקה: מאי לב,
מילים ולחן "אילו יכולתי" – יהודה לזרוביץ,
תאורה: תומר שלום
שחקנים יוצרים - טלי הירשפלד, יהודה לזרוביץ,  נורית יחיאלי, רני אמיר

כרטיסים להצגה שלוש אצבעות מתחת לטבור

ההצגות הקרובות יתקיימו ב-9 באפריל 2014, רביעי בשעה: 20:30 תיאטרון תמונע, תל אביב וב-10 באפריל 2014, יום חמישי בשעה: 20:30 תיאטרון תמונע, תל אביב. מחיר כרטיס: 60 ש"ח. הזמנת כרטיסים: בטלפון 03-5611211


תמונה: נואית זכאי


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הצגה חדשה בתיאטרון תמונע: "שלוש אצבעות מתחת לטבור" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הצגה חדשה בתיאטרון תמונע: "שלוש אצבעות מתחת לטבור" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top