אריק טרופז בישראל - יוני 2014

יום חמישי, 6 במרץ 2014
אריק טרופז בישראל - יוני 2014
חצוצרן הג'אז המצליח אריק טרופז יגיע לישראל עם הרביעייה שלו להופעה אחת באמפיתיאטרון וואהל בת"א בחודש יוני 2014. כמה עולים כרטיסים ואיפה מזמינים?

חצוצרן הג'אז הצרפתי אריק טרופז (Erik Truffaz) חוזר לישראל ויופיע בחודש יוני הקרוב יחד עם הרביעייה שלו הכוללת את כריסטופר צ'מבט בבס, מארק ארבטה בתופים ובנויט קורבוז בפנדר רודס וקלידים.

לרכישת כרטיסים להופעה של אריק טרופז בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

טרופז נחשב לנגן ייחודי בעולם הג'אז כאשר הוא יוצר לחנים מקוריים בגרוב ג'אז נקי ומדויק מתובל בנגיעות של פופ, רוק, היפ הופ ודאנס בשילוב קטעים אינסטרומנטליים לצד שירים, אלתור וירטואוזי ומעודן וצליל מובחן ומגובש.

הרביעעה של טרופז זוכה להצלחה בינלאומית ולמכירות של מאות אלפי עותקים ברחבי העולם. ברביעייה של טרופז הג'אז מקבל מידה של שובבות וחופש, והפופ מקבל מידה של איפוק ותחכום ונוצרת מוזיקה שהיא חוויה הוליסטית, שלמה וכוללת. במופע יבוצעו שירים מאלבומם האחרון: il tiempo de la Revolucion לצד המיטב מכל השנים של הרביעייה.

כרטיסים לאריק טרופז בישראל באמפי וואהל ת"א

ההופעה של אריק טרופז בישראל תתקיים באמפיתיאטרון וואהל בפארק יהושע בת"א ב-26 ביוני בשעה 20:00. מחיר כרטיס להופעה הוא 209 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אריק טרופז בישראל - יוני 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אריק טרופז בישראל - יוני 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top