מוביוס טריפ - הופעות 2014

יום חמישי, 13 בפברואר 2014
מוביוס טריפ - ההרכב החדש של יובל בנאי  וטל טלמור יוצא בסיבוב הופעות בחודשים הקרובים. איפה? מתי? וכמה עולים כרטיסים? בכתבה שלפניכם.

יובל בנאי ומוביוס טריפ מציגים את ההרכב האלקטרוני החדש "מוביוס טריפ" הלוקח את הקהל אל הצד האחר של המוסיקה האהובה של יובל בנאי ויוצאים בסיבוב הופעות ברחבי הארץ.

הפרשנות החדשה שבנאי מעניק לשיריו יחד עם אמן הסאונד טל מטמור חושפת יובל אחר, שאינו חמוש בארטילריה הכבדה של משינה ומאפשרת לקהל לחוות את האמן באופן יותר ישיר ומיידי. בנוסף, ההופעה כוללת חומרים חדשים, שיבוצעו לייב לראשונה ויאפשרו לקהל להצטרף לטריפ המיוחד של ההרכב, שיצירתו בשנה האחרונה מבטאת את הפליאה שלו מהעומק האינסופי של הקיום.

בין השירים השונים, שיבוצעו בשילוב של אלקטרוניקה ונגינה חיה, יחברו טקסטים שיובל כתב במיוחד עבור הקהל שיבוא להופעות ראשונות אלו. בקטעים אלו יובל משתף את הקהל באופן יוצא דופן בחלק מהחוויות והתובנות הקיצוניות שצבר בחייו ושנוגעות בחיים, במוות ובחשיבותו של המסע, הלא הוא הטריפ.

כרטיסים למוביוס טריפ 2014


קיבוץ להבות חביבה
ברלה
ש, 22/02/14
שעה 21:30
 
כרטיסים זמינים
כרטיסים
תל אביב
בארבי
ד, 26/02/14
שעה 22:00
 
כרטיסים זמינים
כרטיסים
כרמיאל
היכל התרבות כרמיאל
ש, 01/03/14
שעה 21:00
 
כרטיסים זמינים
כרטיסים






רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מוביוס טריפ - הופעות 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מוביוס טריפ - הופעות 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top