כרטיסים לקארל פאלמר בישראל - מאי 2014

יום רביעי, 19 בפברואר 2014
כרטיסים קארל פאלמר בישראל - מאי 2014
המתופף האגדי קארל פאלמר (Carl Palmer) של הלהקה המיתולוגית Emerson Lake & Palmer מגיע לישראל עם להקתו בחודש מאי 2014 ויופיע במועדון רדינג 3 בת"א. מחיר כרטיסים: 229 ש"ח.

מתופף הרוק האגדי קארל פאלמר (Emerson Lake & Palmer) מגיע עם להקתו לראשונה להופעה אחת בישראל למופע מלא של שירי הלהקה הקלאסית. פאלמר, יליד 1950, הוא מתופף אנגלי הנחשב לגדולי המתופפים בשנות הששים והשבעים, הוא תופף באלבומים של הרכבים כגון Asia ו The Crazy World Of Arthur Brown אך לשיא ההצלחה וההכרה הגיע כמובן כמתופף הוירטואוז של השלישייה ששינתה דברים רבים בפרוג רוק: אמרסון, לייק אנד פאלמר.

לרכישת כרטיסים להופעה של קארל פאלמר בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הוא נחשב לאחד המתופפים המובילים בעולם הרוק לפי המגזין "Modern Drummer" וזכה לסופרלטיבים פעמים רבות במגזינים כגון הרולינג סטון. פאלמר הוציא שבעה אלבומי סולו, והיה שותף לתשעה אלבומים של אמרסון לייק אנד פאלמר, מופע הסולו של קארל פאלמר כשהוא מגובה בנגני ליווי מהשורה הראשונה מכיל חומרים מוכרים ואהובים מאלבומיו המובילים לאורך הסיקסטיז, הסבנטיז ועד היום, וכמו כן מהווה חוויה ייחודית עבור כל מתופף בפרט וכל מוזיקאי ככלל.

כרטיסים לקארל פאלמר בישראל - מאי 2014

ההופעה של קארל פאלמר בישראל תתקיים ב-3 במאי 2014 בשעה 22:00 במועדון רדינג 3 בנמל ת"א. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 229 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים החל מהיום באמצעות האתר הבא.

בינתיים, צפו בסולו תופים בן 10 דקות של קארל פאלמר:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לקארל פאלמר בישראל - מאי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לקארל פאלמר בישראל - מאי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top