"זרעים של שתיקה": הצגה חדשה בהבימה

יום ראשון, 26 בינואר 2014
תיאטרון הבימה יעלה בקרוב את ההצגה החדשה "זרעים של שתיקה" מחזה שכתבה רובי פורת שובל ויביים משה קפטן. עוד פרטים, בכתבה הבאה.

תיאטרון הבימה מפיק הצגה חדשה בשם "זרעים של שתיקה" שכתבה השחקנית רובי פורת שובל ויביים משה קפטן. ההצגה מספרת על אם חד הורית, בימאית סרטים, הנשארת לראשונה בחג עם בנה מיכאל. במהלך ארוחת החג, נחשפת תשוקתו של הבן להתחקות אחר פרטי זהותו של אביו הביולוגי. האם הוא גבר אנונימי שמזרעו הופרו נשים נוספות, או אולי הוא איש טלוויזיה ידוע, מי שהיה חברה של אמו?

מיכאל יוצא למסע חיפוש זהות אחר אביו הביולוגי, דרך פריצה לבנק הזרע. מהלך שיכול להביא כליה על כל מפעל ההפריה ומימוש רצון אלפי נשים להרות.

עוד משתתפים:

רובי פורת שובל, יון תומרקין, קובי ליבנה, מאיה מעוז, נעמי פרויומוביץ / איילת רובינסון, ליאת אקטע, אייל שכטר, עמית אפשטיין ועוד.

כרטיסים להצגה זרעים של שתיקה

ההצגה "זרעים של שתיקה" תעלה בתיאטרון הבימה ובתיאטראות נוספים בישראל. מחיר כרטיס הוא 95 ש"ח וניתן להזמין כרטיסים גם באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "זרעים של שתיקה": הצגה חדשה בהבימה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "זרעים של שתיקה": הצגה חדשה בהבימה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top