פיט דוהרטי (Pete Doherty) בישראל - אפריל 2014

יום רביעי, 29 בינואר 2014
פיט דוהרטי בישראל 2014
הזמר פיט דוהרטי (Pete Doherty) יגיע לישראל להופעה במועדון הבארבי בת"א בחודש אפריל הקרוב יחד עם להקתו הקבועה. מכירת הכרטיסים החלה. כמה עולים כרטיסים?

פיט דוהארטי סולנה ומייסדה של להקת ליברטינס (The Libertines) ולהקת בייבישמבלז (Babyshambles) יגיע בחודש אפריל 2014 להופעה בודדת במועדון בארבי בת"א.

דוהרטי, החל את הקריירה המוזיקלית שלו בסוף שנות ה-90, עת הכיר את קרל ברט, שותפה של אחותו לדירה. לא עבר זמן רב עד שהזמר בעל השורשים היהודיים נטש את לימודי הספרות באוניברסיטת לונדון ועבר להתגורר עם ברט בדירה ברחוב קמדן והקים עימו את הליברטיינז.

לרכישת כרטיסים לפיט דוהרטי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

שנים ספורות לאחר מכן, ב-2002, אלבום הבכורה שלהם "Up The Bracket" החל להכות גלים בעולם המוזיקה. בסיום אותה השנה, מגזין המוזיקה הבריטי הנחשב NME הכתיר אותם ללהקת השנה ובסוף 2009, אותו מגזין דירג את הדיסק כאלבום השני הכי גדול של העשור.

דוהרטי החל לקבל הכרה כאחד מכותבי השירים המוכשרים שצמחו בממלכה מזה זמן רב. לאחר הקלטת הדיסק השני, ב-2004, בעיות הסמים המתמשכות של דוהרטי הביאו להתפרקותם הבלתי נמנעת של להקת ה-Libertines. מאז, הלהקה התאחדה מספר פעמים להופעות בודדות. האלבום עצמו היה הצלחה מסחרית אדירה וכבש באופן מיידי את ראשות המצעדים וטבלאות המכירות. לקראת התפרקות הרכבו הקודם, הקים דוהרטי את בייבישמבלז והוציא עימם שלושה אלבומים מוצלחים ומוערכים למדי, עימם הוא מופיע בקביעות מסביב לעולם.

האחרון מביניהם, "Sequel To The Prequel", שוחרר ב-2013. דוהרטי החל לפתח את קריירת הסולו שלו במקביל לעבודה על להקתו החדשה וב-2009 שיחרר לאוויר העולם את "Grace/Wastelands", שכולל, בין השאר, שיתוף פעולה עם גרהאם קוקסון מלהקת Blur. דוהרטי גם החל להופיע בקביעות עם חומרי הסולו שלו מסביב לממלכה המאוחדת, כשהשיא היה מופע השקת אלבום ב-Royal Albert Hall.

כרטיסים להופעה של פיט דוהרטי בישראל 

דוהרטי יופיע בישראל יחד עם להקתו במועדון הבארבי בת"א ב-30 באפריל בשעה 23:00 (פתיחת דלתות בשעה 21:30). מכירת הכרטיסים להופעה החלה כאשר המחיר לכרטיס עומד על 195 ש"ח לכרטיס. משרד הכרטיסים שמוכר את הכרטיסים להופעה הוא איוונטים בעמוד הבא.

צפו בפיט דוהרטי בהופעה:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פיט דוהרטי (Pete Doherty) בישראל - אפריל 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פיט דוהרטי (Pete Doherty) בישראל - אפריל 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top