כרטיסים לניל יאנג בישראל יולי 2014

יום רביעי, 15 בינואר 2014
כרטיסים לניל יאנג בישראל יולי 2014
הזמר ניל יאנג יגיע לישראל בחודש יולי הקרוב להופעה חד פעמית בפארק הירקון ת"א. מכירת הכרטיסים החלה. מחיר כרטיס: החל מ-340 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מצעד האמנים בקיץ הקרוב לא נרגע. הזמר הענק ניל יאנג (Neil Yang) יגיע לישראל ויופיע בפארק הירקון בחודש יולי 2014. יאנג יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי עם להקתו "קרייזי הורס" (Crazy Horse) במופע בשם "Alchemy Tour".

לרכישת כרטיסים מוזלים להופעה של ניל יאנג בישראל לחצו כאן

ניל יאנג נחשב לאחד מהזמרים החשובים ביותר בעולם וידוע בהשפעתו על אמני רוק רבים בארבעים שנה האחרונות. תחום השפעתו וסגנונו המוכר ביותר הוא פולק ורוק אמריקאי כאשר שירים רבים שלו הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם המוסיקה. שירים כגון "Cinnamon Girl", Like A Hurricane" או "Keep On Rockin' in the Free World".

יאנג שנולד בקנדה, החל את הקריירה שלו בשנות ה-60 כנגן גיטרה ומפוחית והשפיע רבות על מוסיקת הרוק ועל אמנים חשובים שבאו בהמשך במיוחד בסגנון הגראנג' כגון נירוונה, פרל ג'אם, סאונדגארדן (שמגיעים גם הם לישראל בקיץ הקרוב) ועוד.

ניל יאנג כבר הופיע בישראל לפני למעלה מ-20 שנה בה הופיע יחד חברי להקת פרל ג'אם ועתה כאמור חוזר שוב ויופיע בפארק הירקון בתל אביב הפעם עם להקתו המלווה אותו שנים רבות ה"קרייזי הורס" הכוללים את הנגנים - בילי טלבוט בגיטרה בס, המתופף רלף מולינה והגיטריס פרנק "פונצ'ו" סמפדר.

כרטיסים להופעה של ניל יאנג בישראל 2014

ההופעה של ניל יאנג בישראל תתקיים ב-17 ביולי 2014 בפארק הירקון ת"א בשעה 19:30 בערב. מחירי הכרטיסים נעים בין 340 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד 1400 ש"ח לכרטיסי VIP. הכרטיסים נמכרים במכירה מוקדמת כאשר המחירים צפויים לעלות לאחר מכן. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא.

רמת מחירי הכרטיסים המלאה:

כרטיסים בדשא: 340 ש"ח (מכירה מוקדמת).

כרטיסים Zone A:  במכירה מוקדמת 790 ש"ח.

מושבי כסף: 790 ש"ח.

כרטיס וי איי פי: 1400 ש"ח.


לבינתיים, צפו בניל יאנג בהופעה חיה מ-2002:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

  1. איזה כיף!!

    סוף סוף אמן איכותי מגיע לישראל אחרי הרבה זמן!

    השבמחק

Item Reviewed: כרטיסים לניל יאנג בישראל יולי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

איציק אמר/ה... 15 בינואר 2014 בשעה 9:57

איזה כיף!!

סוף סוף אמן איכותי מגיע לישראל אחרי הרבה זמן!

אנונימי אמר/ה... 10 במרץ 2014 בשעה 17:13

אשכרה

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לניל יאנג בישראל יולי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top