כנר על הגג חוזר לקאמרי

יום חמישי, 16 בינואר 2014
המחזמר "כנר על הגג" המפורסם המבוסס על סיפורי "טוביה והחולב" חוזר לבמות בתיאטרון הקאמרי עם נתן דטנר, איציק כהן, שרית וינו אלעד ורמה מסינגר בתפקידיים הראשיים.

המחזמר "כנר על הגג" על פי הסיפור "טוביה החולב" של הסופר שלום עליכם יוצג על הבמה הגדולה של התיאטרון הקאמרי. "כנר על הגג" הוא פרי יצירה משותפת של המחזאי המחונן יוסף שטיין, הפזמונאי שלדון הרניק, המלחין ג'רי בוק, אמן התפאורה הנודע בוריס אהרונסון והבמאי-כוריאוגרף ג'רום רובינס, הידוע לנו כיוצרם של "סיפור הפרברים", "המלך ואני" עוד מחזות מוסיקליים רבים.

משתתפים:

את תפקידים הראשיים מבצעים: נתן דטנר בתפקיד טוביה החולב, שרית וינו אלעד בתפקיד גולדה אשת טוביה החולב, איציק כהן בתפקיד לייזר וולף הקצב, רמה מסינגר בתפקיד ינטה השדכנית. היוצרים בגרסה של התיאטרון הקאמרי: נוסח עברי: דן אלמגור, בימוי: משה קפטן, כוריאוגרפיה: דניס קורטני - ארה"ב ברודווי, ניהול מוסיקלי וניצוח: יוסי בן נון, תפאורה: רוני תורן, תאורה: פליס רוס, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, הדרכה קולית: דוקי עצמון, מפיק: חיים סלע.


כרטיסים לכנר על הגג בקאמרי

המחזמר "כנר על הגג" ירוץ החל מחודש מרץ 2014 בתיאטרון הקאמרי. מחיר כרטיסים: החל מ-129 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים גם באינטרנט באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כנר על הגג חוזר לקאמרי Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כנר על הגג חוזר לקאמרי Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top