דבר מצחיק קרה - כרטיסים

יום שבת, 21 בדצמבר 2013
תיאטרון הקאמרי מעלה בבכורה ישראלית את הקומדיה "דבר מצחיק קרה" בכיכובם של שלמה בראבא, עירית קפלן ובבימויו של עמרי ניצן ועוד. כל הפרטים על ההצגה ועל הזמנת כרטיסים, בכתבה הבאה.

תיאטרון הקאמרי יעלה החל מחודש ינואר 2014 את ההצגה "דבר מצחיק קרה" בבימויו של עמרי ניצן ובהשתתפות של מספר גדול של שחקנים, רקדנים ואקרובטים. בין השחקנים משתתפים השחקן שלמה בראבא, גיל אלון, עזרא דגן, עירית קפלן ועוד.

הקומדיה "דבר מצחיק קרה" היא עיבוד לשבע קומדיות ב"מכה" אחת עם פזמונים מאת סטיבן זונדהיים, מגדולי הכותבים למחזות המוזיקליים. ההצגה מספרת על הרו ("הגיבור") בן השבע עשרה, המאוהב בזונה ("הבתולה") פיליה, השוהה בביתו של הסרסור ליקוס (" הלקקן "). האומללה נמכרה לגנרל מיילס גלוריוזוס ("המהולל") שעומד לו לבוא עם כמה מחייליו לקחתה, אם לא יצליח פסאודולוס (" שעובד על כולם בעיניים ") לסכל את המזימה ולחלץ אותה מהגנרל בעזרתו של העבד היסטריום ("ההיסטרי"). מכאן ואילך מתפתח קרקס מטורף ומשעשע, שהולך ומסתבך בעלילה גדושת תחבולות וחבלות, מעבר לכל דמיון.


רשימת המשתתפים המלאה:

שחקנים (לפי א"ב): גיא אלון, שלמה בראבא, רמי ברוך, עזרא דגן, טל וייס, יוסי טולדו, איתי טיראן, גדי יגיל, אסף פריינטא, עירית קפלן, עידו רוזנברג, רונה-לי שמעון
רקדנים: רותי אהרוני, נועה הופמן, קטיה פיסיצקי, מאיה קופצ'יק, לונג קיי, רוני שיינדורף
אקרובטים: דימיטרי ברחוב, מתן דקמחי, יובל עוז, עדל קייסי, עירית רוהטין


כרטיסים להצגה דבר מצחיק קרה


תל אביב-יפו 24/01 יום ו'
21:00 תיאטרון הקאמרי החדש 1 מפת הגעה

רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דבר מצחיק קרה - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דבר מצחיק קרה - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top