בלט ג'אז מונטיראול מגיעים לישראל

יום רביעי, 20 בנובמבר 2013
להקת המחול המודרני בלט ג'אז מונטיראול תגיע לישראל בחודש פברואר 2014 ותופיע בת"א, ירושלים וחיפה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

להקת המחול המודרני המובילה בקנדה חוגגת 40 שנות פעילות בסיור הופעות בינלאומי במסגרתו תגיע גם לישראל, הכולל שלוש יצירות שנכתבו במיוחד לאירוע החגיגי.

התכנית החדשה של הלהקה מציגה יצירות מאת שלושה מן הכוריאוגרפים הבולטים והנודעים בעולם המחול העכשווי, ביניהם הכוריאוגרף הישראלי עטור השבחים ברק מרשל. יצירתו העכשווית והמרתקת של מרשל עוסקת בחיפוש אחר רגשות אמיתיים בעולם התחרותי של מוסיקה אלקטרונית, משחקי מחשב ואינטרנט.

להקת המחול ממונטריאול, שנוסדה ב-1972, ממשיכה לצמוח ולהתפתח ממש כפי שעשתה בראשית דרכה, מבלי לאבד את החיות ורוח הנעורים שהפכו לסימן ההיכר שלה. מאז מינויו של לואי רוביטיי כמנהל האמנותי בשנת 1998, מתאימה הלהקה את עצמה לרוח המחול בן זמננו, תוך שמירה על חזונה המקורי. הודות לאיכות המופע הבלתי מתפשרת שלה, מצליחה הלהקה לזכות לאורך השנים באהדת הקהל והמבקרים בכל רחבי העולם.

כרטיסים למופעים של בלט ג'אז מונטריאול

להקת המחול תופיע בישראל במהלך חודש פברואר 2013 במשכן לאומנויות הבמה בת"א, תיאטרון ירושלים ובאודיטוריום חיפה. להזמנת כרטיסים למופעים בת"א לחצו כאן, למופע בירושלים לחצו כאן ולחיפה כאן.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט ג'אז מונטיראול מגיעים לישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט ג'אז מונטיראול מגיעים לישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top