הרקוויאם של מוצרט בכנסיית יוחנן הקדוש חיפה

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013
המקהלה הפילהרמונית תל-אביב ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית בהדרכתו תבצע את רקוויאם של מוצרט בקונצרט בניצוחו של לאונטי וולף בכנסיית יוחנן הקדוש בחיפה בחודש דצמבר הקרוב ובמנזר לטרון בחודש ינואר 2014.

ת"א, ירושלים וחיפה ביחד - שיתוף פעולה בין המקהלה הפילהרמונית תל אביב ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית מציג קונצרט שייערך בחיפה ב-21 בדצמבר 2013 ובו תבוצע היצירה המפורסמת של מוצרט - הרקוויאם. שבועיים לאחר מכן יתקיים קונצרט זה גם במנזר לטרון. הרקוויאם של וולפגאנג אמאדאוס מוצרט הוא יצירה שנכתבה על ידי המלחין ב-1791 בהיותו על ערש דווי, והאחרונה שכתב לפני מותו. על אף שלא הספיק להשלימה, נחשב הרקוויאם ליצירה הגדולה (מגנום אופוס) של מוצרט וליצירת מופת. מילותיה של היצירה הן של הרקוויאם - מיסה קתולית המבוצעת לזכרו של אדם שמת.

המקהלה הפילהרמונית תל אביב הוקמה בשנת 1940. מנצחה הראשון היה איתן לוסטיג. המנצח שלה בשנים האחרונות הוא לאונטי וולף. וולף נולד בנובוסיבירסק, רוסיה, שבקונסרבטוריון שלה רכש השכלה מוזיקלית. לאחר שמילא מספר תפקידי ניהול מוזיקלי וניצוח בברית המועצות, קיבל הצעה להתמנות כמנהל המוזיקלי של בית האופרה בנובוסיבירסק. וולף סירב להצעה כדי לעלות לישראל, בשנת 1990.

בישראל שימש וולף כמנצחן של תזמורות רבות, ביניהן: התזמורת הפילהרמונית הצעירה, התזמורת הקאמרית הישראלית, תזמורת קאמרטה רמת השרון, תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, קבוצת מוזיקה נובה, התזמורת הסימפונית חיפה, ועוד. עם זאת, חלק ניכר מעשייתו המוזיקלית התבצע בניצוח על מקהלות. בין אלה ניתן למנות את מקהלת גיתית, האופרה הקלה בנגב, ומקהלת האופרה הישראלית החדשה. כיום מנצח וולף על מקהלת הטכניון, והמקהלה הפילהרמונית תל אביב.

כרטיסים לרקוויאם של מוצרט בכנסיית יוחנן הקדוש בחיפה

חיפה 21/12 יום ש' 12:00 כנסיית יוחנן הקדוש מפת הגעה רכישת כרטיסים
לטרון 04/01 יום ש' 15:30 מנזר לטרון - כנסיית המנזר מפת הגעה רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הרקוויאם של מוצרט בכנסיית יוחנן הקדוש חיפה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הרקוויאם של מוצרט בכנסיית יוחנן הקדוש חיפה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top