הפילהרמונית הצעירה בקונצרט סיום כנס החורף

יום שלישי, 12 בנובמבר 2013
הפילהרמונית הישראלית הצעירה של המרכז למוסיקה ירושלים תקיים את קונצרט סיום כנס החורף שלה ב-6 וב-7 בדצמבר 2013, בתל אביב ובירושלים.

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה תסיים את כנס החורף בשני קונצרטים בת"א וירושלים. הקונצרט, בסימן 40 שנה למרכז המוסיקה ירושלים, בניצוחו של המנצח דניאל כהן, ובהשתתפות הסולנים: איתי שפירא כינור, צבי פלסר צ’לו, איתמר גולן פסנתר, כולם בוגרי תוכניות המצטיינים של המרכז.

בקונצרט תבצע התזמורת את הפתיחה מתוך האופרה "הספר מסביליה" של רוסיני, קונצ’רטו משולש לפסנתר, כינור וצ’לו בדו מז’ור של בטהובן, ואת הפתיחה החגיגית 1812 של צ'ייקובסקי בהשתתפות מקהלת כלי נשיפה ממתכת. 

הד סלע, מנכ"ל המרכז למוסיקה ירושלים: "המפגש בין 90 הכישרונות הצעירים והנלהבים המרכיבים את הפילהרמונית הצעירה, לבין 4 אמנים בין לאומיים נהדרים, שצמחו אצלנו במרכז למוסיקה ירושלים ועברו מסלול הכשרה דומה לפני עשר, עשרים ושלושים שנה, מרגש אותי מאוד ומבטא בצורה קולעת את הישגי המרכז למוסיקה בארבעים שנותיו".

הקונצרט, מסכם את כנס החורף של התזמורת הפילהרמונית הצעירה, שבוע של פעילות אינטנסיבית בקמפוס ביה"ס למדעים ואמנויות בירושלים, שבמהלכם כ-90 חברי התזמורת למדו וניגנו בהדרכת בכירי המוסיקאים מישראל ומחו"ל.

כרטיסים לקונצרט הסיום של הפילהרמונית הצעירה

קונצרט ראשון - יום שישי, 6/12/13, בשעה 11:00, היכל התרבות ע”ש צ’רלס ברונפמן, אולם ע"ש לואי, תל אביב, מחיר כרטיס: 70/55 ₪. לרכישת כרטיסים: 1-700-70-30-30

קונצרט שני -  מוצ"ש, 7/12/13, בשעה 21:00, אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים. מחיר כרטיס 70/55 ₪, לרכישת כרטיסים  02-5605755 :

צילום: יעל אילן

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הפילהרמונית הצעירה בקונצרט סיום כנס החורף Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הפילהרמונית הצעירה בקונצרט סיום כנס החורף Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top