באד פלוס בישראל - דצמבר 2013

יום שני, 4 בנובמבר 2013
להקת הג'אז המצליחה "באד פלוס" (The Bad Plus) תגיע לישראל ותופיע במועדון רדינג 3 בנמל ת"א ב-3 בדצמבר 2013. כל הפרטים על ההופעה ועל הזמנת כרטיסים, בכתבה הבאה.

ההרכב "באד פלוס", אחד מהרכבי הג'אז המצליחים ביותר בעולם תגיע להופעה בישראל בחודש דצמבר הקרוב ותופיע במועדון רדינג 3 בת"א.

חברי ההרכב המונה 3 נגנים בלבד מנגנים יחד כבר חמש עשרה שנים ונמצאים בחזית התנועה למוזיקה אינסטרומנטלית עכשווית והצליחו למשוך קהלים מגוונים. השלישייה יוצרת מוזיקה מקורית, ובין לבין עסקו חבריה גם בפירוק והרכבה מחדש של שירי פופ ורוק, קאנטרי ומוזיקה קלאסית.

המנעד המוזיקלי העשיר מייצג את שלושת הטיפוסים המיוחדים שמאחורי השם, והמוזיקה נעה מעדין ומלודי לפראי ומופשט, מסווינג ועד טכנו של שנות השמונים. זוהי להקה שאימצה אל חיקה את הגיוון ככוח והם כאן כדי להישאר.

כרטיסים להופעה של באד פלוס ברדינג 3

הבאד פלוס (The Bad Plus) יופיעו בישראל ברדינג 3 בנמל ת"א ב-3 בדצמבר בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 249 ש"ח. ניתן להזמין כבר מעכשיו כרטיסים להופעה באתר אבנטים בעמוד הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: באד פלוס בישראל - דצמבר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: באד פלוס בישראל - דצמבר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top