החייל האמיץ שוויק - כרטיסים מוזלים

יום רביעי, 9 באוקטובר 2013
ההצגה "החייל האמיץ שוויק" בכיכובו של אבי קושניר תציג בפתח תקווה, ת"א וחיפה בחודש הקרוב. איפה וכמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.

ההצגה "החייל האמיץ שוויק" שעלתה לבכורה לראשונה בהבימה ב-1995 ממשיכה להופיע ולהציג בבימות שונות ברחבי הארץ - הפעם בכיכובו של אבי קושניר ובהשתתפותם של שחקנים מובילים נוספים כדוגמת נתי רביץ, ריקי בליך, עמי סמולרצ'יק ועוד.

לרכישת כרטיסים להצגה החייל האמיץ שוויק באמצעות קנייהמהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה נפתחת בהתנקשות טרוריסטית בארכידוכס של האימפריה האוסטרו-הונגרית ב1914 בסרייבו. בינתיים, בפראג, יוזף שוויק, סוחר כלבים משומשים, שומע על ההתנקשות מסוכנת הבית שלו ויוצא לפונדק הקרוב לשמוע ולהשמיע דעות על ההתרחשויות עם ידידיו. סוכן - חרש הנמצא במקום מאזין לדברים ועוצר את שוויק על פיטפוטי המרד שלו.

מכאן מתחילה מסכת אירועים המכתיבה את גורלו של שוויק, מפגישה אותו עם שלל דמויות, מובילה אותו למקומות שונים והופכת אותו לחלק מהאירועים העוברים על אירופה כולה עם פרוץ מלחמת העולם הראשונה. ושוויק אותו אדם, שקט, אדיוט, קטן, פטריוט, חכם וגיבור, נטחן ע"י מכונת הבירוקרטיה הצבאית, נופל וקם, ממשיך ומנווט בין האנשים וההתרחשויות ויוצא כשיד ההומור שלו על העליונה.
עיבוד לאחד הספרים המבריקים והנודעים שנכתבו.

יוצרים

מאת: ירוסלב האשק
עיבוד: יוסף אל-דרור
בימוי: משה נאור
עיצוב תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: עופרה קונפינו
תאורה: מאיר אלון

שחקנים

אבי קושניר, אורי הוכמן, איציק כהן, נתי רביץ, עמי סמולרצ'יק, ג'סאן עבאס, ריקי בליך, שמוליק כהן, קובי מאור, שמעון כהן, ז'יל בן דוד, נבו קמחי.

כרטיסים מוזלים להצגה החייל האמיץ שוויק

אתר הכרטיסים קופת בראבו מציע כרטיסים בהנחה להצגה בהיכל התרבות בפתח תקווה, בתיאטרון הבימה בתל אביב ובתיאטרון חיפה. מחיר הכרטיסים הוא בין 65 ל-80 ש"ח בלבד וניתן לרכוש באמצעו האתר בעמוד הבא או באמצעות הרשימה הבאה:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: החייל האמיץ שוויק - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: החייל האמיץ שוויק - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top