רובי לקטוש בישראל

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013
אמן המוסיקה הצוענית הכנר רובי לקטוש מגיע לישראל עם הרכב נגנים מיוחד לשתי הופעות בישראל בחודש דצמבר 2013. כמה עולים כרטיסים ואיפה מזמינים? בכתבה הבאה.

הכנר רובי לקטוש הנחשב לאחד מגדולי המוסיקה הצוענית בעולם, מגיע לישראל לשתי הופעות בת"א וחיפה בתחילת דצמבר הקרוב.

לקטוש מנגן עם התזמורות הטובות בעולם, כגון התזמורת הלאומית של צרפת, הפילהרמונית הקאמרית הגרמנית, התזמורת הפילהרמונית של דרזדן, התזמורת הקאמרית של ציריך, תזמורת הרומנטיקה של שוויץ, התזמורת הסימפונית של לונדון ועוד תזמורות רבות אחרות. הוא ניגן באולמות הקונצרטים היוקרתיים ביותר - סנטה ססיליה ברומא, הקונצרטחבאו באמסטרדם, Tonhalle בציריך, Myuzikhalle בהמבורג, סאנטורי הול בטוקיו, Karneggi הול בניו יורק.

רובי לקטוש הוא הכנר הצועני הראשון והיחיד בעולם שקיבל את החוזה הבלעדי הגדול ביותר מחברת התקליטים "דויטשה גרמופון. "Gesellschaft הדיסק הראשון שלו מכר מעל 100 אלף עותקים וזכה בפרס הגרמני היוקרתי. Echo-Klassik בגיל שנתיים, לראשונה, הכיר את הכינור, ומאז הם לא נפרדו. בגיל תשע ניגן בקונצרט הראשון שלו. הוא סיים את לימודיו באקדמיה בבודפשט.

לקטוש יגיע עם הרכב הנגנים שלו הכולל את: Laszlo Boni (כינור שני), Jeno Lisztes ,(cembalo ) Laszlo Balogh (גיטרה), Robert Feher (דאבל בס), Frantisek Janoska (פסנתר).


כרטיסים להופעה של רובי לקטוש בישראל

לקטוש יופיע בישראל ב-5 בדצמבר בתיאטרון גשר בתל אביב וב-6 בדצמבר בתיאטרון הצפון בחיפה. מחיר הכרטיסים: בין 189 ל-249 ש"ח. 

את הכרטיסים להופעה ניתן להזמין באתר הכרטיסים בראבו באמצעות העמוד הבא או באמצעות הרשימה הבאה:

תל אביב 05/12 יום ה' 20:30 תיאטרון גשר - אולם נגה מפת הגעה רכישת כרטיסים
חיפה 06/12 יום ו' 20:30 תיאטרון הצפון מפת הגעה רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רובי לקטוש בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רובי לקטוש בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top