כרטיסים לגבירתי הנאווה עם ריטה - אוגוסט 2015

יום שני, 1 ביוני 2015
כרטיסים לגבירתי הנאווה עם ריטה - אוגוסט 2015

המחזמר המצליח "גבירתי הנאווה" ימשיך להציג בהבימה בחודש אוגוסט 2015 אך הפעם הזמרת ריטה היא זאת שתככב ליד נתן דטנר ותחליף את שני כהן שיצאה לחופשת הריון. מתי ההופעות ואיך מזמינים כרטיסים?


בעקבות צאתה הצפוי לחופשת הריון של השחקנית שני כהן, הזמרת ריטה קיבלה הצעה להחליפה בהצגה "גבירתי הנאווה" בכמה תאריכים בחודש אוגוסט 2015. המחזמר גבירתי הנאווה הוא אחד מספינות הדגל של תיאטרון הבימה והושקעו בו קרוב לשלושה מילוני שקלים. המחזמר שנכתב ע"י ג'ורג' ברנארד שואו מציג את שני כהן ונתן דטנר בתפקידים הראשיים - לייזה דוליטל ופרופסור היגינס.

המחזמר, שנחשב למחזמר השנון והמבריק שהוצג אי פעם, חוזר אל הבמה במלאת 100 שנים להצגת הבכורה של מחזהו של שואו ב-1913. עלילת המחזמר מתרחשת בלונדון בתחילת המאה הקודמת ובמרכזה- ניסיונו של פרופסור היגינס, מומחה לפונטיקה, להפוך מוכרת פרחים המונית וחסרת חינוך ל"ליידי" בת החברה הגבוהה.

לרכישת כרטיסים להצגה גברתי הנאווה עם ריטה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מערכת היחסים בין המורה קר-המזג והמתנשא לבין תלמידתו הצעירה, הסוערת וגלויית הלב, מתפתחת לקומדיה מושחזת ורבת הפתעות, שבה גם רגעים נוגעים ללב. במחזמר זה משובצים כמה מהשירים הידועים ביותר בתולדות המחזמר העולמי – "הלילה טוב לרקוד", "ברד ירד בדרום ספרד", "רק עם טיפ טיפת מזל" ורבים אחרים.

בתפקידים נוספים: נתן דטנר (פרופסור היגינס), ריטה (אלייזה דוליטל), דב רייזר (קולונול פיקרינג), פיני קידרון (אלפרד דוליטל), רובי פורת-שובל (גברת פירס), ועוד 30 שחקנים, רקדנים ונגנים.

מחזה ופזמונים: אלן ג'יי לרנר
תרגום: דן אלמגור, שרגא פרידמן
בימוי: משה קפטן

גבירתי הנאוה עם ריטה- כרטיסים

ההצגה גבירתי הנאווה בכיכובה של ריטה תוצג באולם רובינא בתיאטרון הבימה ב-12 וב-13 באוגוסט 2015. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-184 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. במקביל, ההצגה ממשיכה לרוץ גם בחודש יוני הקרוב. לרכישת כרטיסים להופעות ביוני לחצו כאן.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לגבירתי הנאווה עם ריטה - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לגבירתי הנאווה עם ריטה - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top