סיורים במוזיאון אילנה גור בסוכות

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013
במהלך חופשת סוכות 2013 הקרוב יתקיימו מגוון סיורים במוזיאון אילנה גור. הסיורים החדשים מציעים זוויות התבוננות רעננות באוסף האקלקטי ומיועדים לכל המשפחה.

מוזיאון אילנה גור שהוקם ביפו העתיקה בשנת 1995 ושוכן במבנה היסטורי מהמאה ה-18, יציג מבחר סיורים במהלך חול המועד סוכות הקרוב. להלן פירוט הסיורים:
 
הטירה הקסומה- סיור להורים וילדים 


הסיור מיועד להורים ולילדים יחדיו. זהו סיור מלא דמיון והפתעות המיועד לצעירים ולצעירים ברוחם בתוך חדריו הרבים של המוזאון. במוזאון מתחבאות חיות מפוסלות, כשחלקן מטפסות על קירות הבית במקומות לא צפויים. הסיור מאפשר לילדים ולהורים לגלות אילו בעלי חיים ואוצרות מתרבויות שונות ברחבי העולם מסתתרים בין הקירות. במהלך הסיור יפתרו הילדים חידות ויקשיבו לסיפור במרפסת המוזאון. בתום הסיור תיערך פעילות יצירה בגן הפסלים של המוזיאון, המשקיף על יפו מלמעלה.

הסיור מותנה במינימום של 15 משתתפים.
המחיר כולל הדרכה וכניסה למוזיאון. מחיר לאדם- 48 ₪.

תאריכים: 19/9 בשעה 11:00
19/9 בשעה 16:00
26/9 בשעה 12:00
26/9 בשעה 16:00

מסע בעקבות הדיוקן 

מהו דיוקן? האם ישנה תבנית מחייבת, להצגת דמותו של אדם והאם בית יכול להיות דיוקן? לרגל החגים מציע מוזאון אילנה גור סיורים אמנותיים שיכניסו תוכן אמנותי לחג. הסיור "מסע בעקבות הדיוקן" במוזיאון אילנה גור, יבחן את אוסף הדיוקנאות הנחבאים בין כתליו של המבנה. האוסף כולל עשרות דיוקנאות שונים המספרים לא רק אודות האדם המונצח בהם, אלא גם על השינויים שחלו באופן תפיסת מושג הדיוקן באמנות.

הסיור מותנה במינימום של 20 משתתפים.
המחיר כולל הדרכה וכניסה למוזיאון.
מחיר לאדם- 48 ₪.

תאריך: 23/9 בשעה 11:00

על מיניות, אימהות ומגדר באמנות 


בין חדרי המוזאון ניתן לפגוש מגוון יצירות אמנות שמקורן בתקופות ותרבויות שונות. רבות מיצירות אלו מציגות את דמות האישה, אך דמויות נשיות אלו נבדלות במהותן וברעיונות העומדים בבסיס יצירתן. בעוד דמויות מסוימות מפארות את האישה כאם, אחרות מציגות אותה כסמל למיניות ומושא לתשוקה. הבחנה זו מבוססת על חלוקה הקיימת באמנות, שמקורה בתפיסות הדת הנוצרית, המבדילה בין הבתולה, האם והזונה. לאורך הסיור ננסה לשייך את היצירות השונות לקטגוריות אלו ועל ידי כך ננסה להבין האם חלה התפתחות באופן הצגת דמות האישה באמנות לאורך הדורות.

הסיור מותנה במינימום של 20 משתתפים.
המחיר כולל הדרכה וכניסה למוזיאון.
מחיר לאדם- 48 ₪.

תאריך: 23/9 בשעה 15:00

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סיורים במוזיאון אילנה גור בסוכות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סיורים במוזיאון אילנה גור בסוכות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top