"אלדורדו" של יגאל מוסינזון חוזר לבמות

יום שלישי, 1 באוקטובר 2013
לאחר למעלה מ-50 שנה חוזר המחזה "אלדורדו" של יגאל מוסינזון לבימות בהפקתו של מנחם גולן ויציג החל מחודש הבא ברחבי הארץ. בין המשתתפים: מני פאר ומירי אלוני.

אחרי למעלה מ-50 שנה שהמחזה ולאחר מכן הסרט המצליח "אלדורדו" הציג בישראל, הבימאי והמפיק מנחם גולן מחזיר את הסיפור לבתי התיאטרון בישראל ויתחיל להציג כנראה החל מחודש נובמבר 2013.

לאחר ההפקה האחרונה של גולן - "קזבלן" שגם נכתב ע"י מוסינזון, החליט גולן להחיות גם את סיפורו של אלדורדו המספר על איש מאפיה המבלה במועדוני הימורים ביפו בשנות ה-60 ומנסה לצאת מעולם הפשע ולחזור למוטב אך נתקל בקשיים רבים הקשורים גם באפליה העדתית שבסביבתו. גולן גם ביים ב-1963 גרסה קולנועית מצליחה למחזה.

בין משתתפי המחזמר אלדורדו המחודש ניתן לציין את מני פאר, מירי אלוני, מוצי אביב ואת להקת בלט פאנוב. במחזה המקורי שבכורתו בוצעה ב-1955 בתיאטרון האוהל, שיחקו בתפקידים הראשיים חיים טופול וגילה אלמגור.

המחזמר נמצא כרגע בשלב של סיום החזרות ועתיד לרוץ בחודש נובמבר 2013. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח לכם על כל התפתחות חדשה בנושא כאן באתר ובדף הפייסבוק הרשמי.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. אם מנחם גולן עיבד את המחזה שיגאל מוסינזון כתב, מה לו ולכתיבת מחזמר ? חבל שיגאל מוסינזון כבר איננו לעשות את העיבוד ! ככה בטח זה גם יראה.

    השבמחק

Item Reviewed: "אלדורדו" של יגאל מוסינזון חוזר לבמות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 1 באוקטובר 2013 בשעה 15:12

אם מנחם גולן עיבד את המחזה שיגאל מוסינזון כתב, מה לו ולכתיבת מחזמר ? חבל שיגאל מוסינזון כבר איננו לעשות את העיבוד ! ככה בטח זה גם יראה.

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אלדורדו" של יגאל מוסינזון חוזר לבמות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top