בלט טרוקדרו: גם גברים רוקדים בלט

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013
בלט טרוקדרו, להקת בלט המורכבת רק מגברים רקדנים בעלי הכשרה קלאסית שרקדו בלהקות המחול הטובות והבולטות בעולם, חוזרת לישראל לסדרה של הופעות בת"א, באר שבע וירושלים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

כמעט 40 שנה שחברי הטרוקס, אורזים ופורקים כמעט מדי יום את נעלי הבלט הגדולות שלהם ואת השמלות במידות קצת יותר גדולות מבגדי רקדניות בלט, את שלל הפאות ואת מזוודות האיפור העמוסות  ומאז החיים על מזוודות הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של רקדני בלט טרוקדרו ממונטה קרלו.

הלהקה נוסדה ב-1974 על ידי חבורה נלהבת של רקדנים שביקשה להציג מנקודת מבט מהנה את הבלט הקלאסי, בדרך משעשעת, פרודית וברוח מופעי דראג. בתחילה הופיעו במופעים בשעה מאוחרת מאד על במות אוף ברודווי, אך מהר מאד זכו ה"טרוקס" לשבחים על יד מבקרי המחול הבולטים בניו יורק. וביססו את ההצלחה האמנותית והכלכלית של הלהקה.



הלהקה השתתפה בפסטיבלי מחול בינלאומיים והופיעה בתכניות טלוויזיה רבות, הם ערכו ביקור באולפן החבובות אצל קרמיט ומיס פיגי, תכנית טלוויזיה שלמה הוקדשה להם בבריטניה - תוכנית שהוקרנה בכל העולם והופעות רבות הוקלטו על ידי גופים שונים לשידור והפצה על גבי DVD.

בביקור הנוכחי של רקדני הלהקה בישראל, הם יציגו תוכנית מיוחדת ובה, קטעים מאגם הברבורים, בלט גדול לארבע רקדניות, המפגיש על במה אחת את ארבע הבלרינות ההיסטוריות וההיסטריות. הדיוות הראשונות של עולם הבלט הקלאסי קמות לתחייה על במת בית האופרה, חתונתה של ריימונדה מתוך הבלט ריימונדה, מתוך יצירתם של הכוריאוגרף מריוס פטיפה והמלחין אלכסנדר גלזונוב. ירקוד חברי הטרוקדרו את המערכה הרביעית של הבלט הפופולארי, הכוללת שלל ריקודים שהפכו לנכסי צאן ברזל של המחול הקלאסי ומאפשרים לחבר טרוקדרו להתענג, להשתולל ולרקוד כמו שרק הם יודעים. ועוד הפתעות.

כרטיסים לבלט טרוקדרו - אוקטובר 2013

להקת הבלט תופיע בישראל במהלך חודש אוקטובר 2013 בתל אביב, באר שבע ובירושלים כאשר מחיר הכרטיסים נע בין 110 ל-299 ש"ח. ניתן לקנות כרטיסים באתר בראבו בעמוד הבא או בעזרת הרשימה שלמטה:

תל אביב 23/10 יום ד' 20:00 המשכן לאמנויות הבמה מפת הגעה רכישת כרטיסים
24/10 יום ה' 20:00 המשכן לאמנויות הבמה מפת הגעה רכישת כרטיסים
25/10 יום ו' 13:00 המשכן לאמנויות הבמה מפת הגעה רכישת כרטיסים
26/10 יום ש' 21:00 המשכן לאמנויות הבמה מפת הגעה רכישת כרטיסים
באר-שבע 28/10 יום ב' 20:30 משכן אמנויות הבמה - אולם גדול מפת הגעה רכישת כרטיסים
ירושלים 29/10 יום ג' 20:30 תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר מפת הגעה רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט טרוקדרו: גם גברים רוקדים בלט Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט טרוקדרו: גם גברים רוקדים בלט Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top