תערוכת פסלי קרמיקה בגלריה "חומר טוב"

יום שלישי, 2 ביולי 2013
תערוכת פסלי קרמיקה ייחודיים של האמנית מיכל הירש-נוי תפתח ביום א' 1 ביולי ועד ל-31 ביולי בגלריה "חומר טוב" ברחוב שבזי 27 בשכונת נווה צדק בתל אביב. פסלי הקרמיקה הצבעוניים והדמיוניים של מיכל הירש-נוי מרמת גן הפכו תוך 4 שנים ללהיט בינלאומי ורבים מהם מפארים בתים של אספנים ברחבי העולם וחובבי אמנות רבים.

מיכל היא אשת חינוך ותיקה, משוררת וסופרת ילדים שהוציאה לאור 7 ספרים. בארבע השנים  האחרונות הוסיפה מיכל עיסוק חדש ומיוחד למכלול יצירות האמנות שלה והיא הפכה גם לפסלת יצירות בקרמיקה, החלה להציג בתערוכות ובחוגי בית. לאחר שזכתה גם להכליל אחת מעבודותיה באוסף אדיר של בעל מפעל בינלאומי נודע באנגליה, צבר שמה תאוצה וחובבי אמנות ואספנים מאירופה ומארה"ב, החלו להזמין אצלה יצירות שמפארות את בתיהם.

מיכל הירש-נוי , תושבת רמת גן וילידת המושבה יקנעם, מפסלת בסטודיו שלה ברמת גן פסלים מקוריים, מיוחדים וייחודיים. חלקם הומוריסטיים ויוצאי דופן בצורתם . מיכל מפסלת בעלי חיים דמיוניים, דמויות ואביזרים שלקוחים כאילו מעולם האגדה וגם יודאיקה כמו חנוכיות, בצורות ייחודיות ועתירות דמיון, כלים שימושיים וגופי תאורה מפוסלים, נעליים מיוחדות ועוד פסלונים עם מוטיבים שונים מהשירה ומהמקורות.

התערוכה "נגיעות זהב", תהיה פתוחה במשך חודש יולי בימים א-ה בין השעות 10:00-20:00 וביום ו' בין השעות 10:00-17:00. הפתיחה החגיגית תתקיים ביום ו' בין השעות 11:30-13:00. הכניסה חופשית.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת פסלי קרמיקה בגלריה "חומר טוב" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת פסלי קרמיקה בגלריה "חומר טוב" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top