כרטיסים לפסטיבל ואלילנד 2013

יום שני, 22 ביולי 2013
פסטיבל ואלילנד (Valleyland) יתקיים בפעם השנייה בישראל ויציג גם הפעם מבחר גדול של די-ג'יייז מובילים מישראל ומהעולם. מחיר כרטיס: החל מ-100 ש"ח. כל הפרטים, לפניכם.

פסטיבל ואלילנד (Valleyland) הוא פסטיבל מוסיקה אלקטרונית המתקיים באמצע קרחת יער מתחת כיפת השמיים ומציג את מיטב האמנים והדי ג'ייס בתחום זה. הפסטיבל מציג גיוון רחב של סגנונות החל ממוזיקת אנדר גראונד, דרך מוזיקת האוס ועד טראנס.

רשימת המופעים המלאה:


SAHAR.Z - סהר זכה בתחרות שלוש שנים ברציפות. כמו כן סהר הוא INTERNATIONAL MTV DJ AWARD  רזידנט של המועדון המוביל בת"א "החתול והכלב".
 
GUY MANTZUR -  הוא יוצר ומפיק, דיג'יי בינלאומי, אחראי על הבוקינג של מועדון "החתול והכלב". מנצור מושך אחריו בליינים רבים  אל תוך מלודיות הפרוגרסיב וההאוס.
 
 ATISUT CONCERT - חברת המוזיקה המובילה בארץ מתאחדת להופעה של 5 תקליטנים הנבנתה במיוחד לפסטיבל. איתי גלו, רוי ליבוביץ', נדב שפילמן, דלית רצ'סטר וניר גולדמן הם חמשת המופלאים של מוזיקת המיינסטרים.
 
 SMILY &SPANZ - דיג'יי סמיילי, מלך סצנת ההיפ-הופ בישראל, תקליטן, יוצר ומותג בכל הקשור לז'אנר המוזיקה השחורה. משתף פעולה עם אחד היוצרים העולים של המוזיקה האלקטרונית SPANZ  יחד הם מביאים לעולם ז'אנר חדש לגמרי המשלב מוזיקת היפ-הופ, דאבסטאפ והרבה קצב הנקרא TRAP.
 
RIOT - הרכב אלקטרוני כחול-לבן עם סאונד ייחודי המושפע מפרוגרסיב האוס, אלקטרו האוס ודאבסטאפ.
 
WOLFPACK - האמנים המובילים של לייבל SMASH THE HOUSE לאחר ההצלחה של הצמד בפסטיבל הגדול בעולם-טומורולנד- הם מגיעים השנה הישר לבמה המרכזית של הואלילנד.
 
MADBOOJAH PROJECT - הוא כיום אחד מהרכבי ההופעות המרקידים בארץ עם הופעות קרחנה שהפכו לתופעה.
 
מטבוחה פרוג'קט: יופיעו גם בפסטיבל. צילום אריאל ואן סטראטן
LIQUID SOUL - אמן טראנס שוויצרי שברזומה שלו מאות שחרורים תחת הלייבלים הנחשבים ביותר בעולם והופעות על הבמות הגדולות בעולם.
 
COMINGSOON - הפרוייקט החדש של הצמד דואי ועירד אשר מנגנים בסגנון פרוגרסיב טראנס וכבר הספיקו להשאיר חותם בסצנת הטראנס העולמית.

כרטיסים לפסטיבל ואלילנד (Valleyland)

הפסטיבל יתקיים ב-23 וב-24 באוגוסט. מיקום ההופעה עדיין לא נקבע אך הוא יהיה במרחק 40 ק"מ מת"א. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-100 ש"ח וניתן להזמין ושריין מקומות כבר מעכשיו באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל ואלילנד 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל ואלילנד 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top