פיטבול בישראל - אוגוסט 2013

יום שני, 8 ביולי 2013
הזמר ראפר המצליח פיטבול מגיע לישראל להופעה בגני התערוכה באוגוסט 2013. מחיר כרטיסים - החל מ-299 ש"ח. כל הפרטים על ההופעה ועל הזמנת כרטיסים, בכתבה שלפניכם.

הזמר פיטבול (Pitbull) או בשמו המלא והאמיתי ארמנדו כריסטיאן פרז (פיטבול הוא שם במה), מגיע לישראל להופעה בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב ב-12 באוגוסט 2013.

מעבר להיותו זמר וראפר מצליח, פיטבול הוא גם מפיק נחשב שהספק לעבוד עם טובי זמרי הפופ העולמיים כגון שאקירה, כריסטינה אגילרה, ג'ניפר לופז ועוד. פיטבול שנולד למשפחה קובנית, מנחה גם תוכנית טלוויזיה בשפה הספרדית בערוץ הכבלים האמריקאי.

רבים משיריו של פיטבול זכו להצלחה פנומנלית ולמכירת מיליוני עותקים של אלבומים וסינגלים. בין הלהיטים המוכרים ביותר שלו ניצן למנות את "Hotel Room Service", "Know You Want Me", "Krazy ואת "Dance Again".

כרטיסים להופעה של פיט בול בישראל


פיטבול יגיע לישראל להופעה אחת ב-12 באוגוסט בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים נחלק לשתי רמות מחיר- 299 ש"ח לכרטיס במתחם האולם ו-550 ש"ח במתחם ה-VIP. ניתן להזמין כרטיסים באמצעות אתר קופת תל אביב בעמוד הבא או באמצעות אתר מיסטר טיקט בעמוד הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פיטבול בישראל - אוגוסט 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פיטבול בישראל - אוגוסט 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top