כרטיסים בהנחה לדיוויד גואטה בישראל 2018 - כך תעשו זאת!

יום שני, 9 ביולי 2018

תקליטן העל דייויד גואטה (David Guetta) חוזר אלינו להופעה נוספת בישראל שתתקיים ב-22 בספטמבר 2018 והפעם בלייב פארק בראשון לציון. איפה קונים כרטיסים? כמה זה יעלה? ואיך תשיגו הנחה של 100 ש"ח? אתר "כרטיסים ברשת" מביא לכם את כל הפרטים. 

בשורה ענקית לחובבי המסיבות והמוסיקה האלקטרונית: דיוויד גואטה (שימו לב: השם הנכון הוא דיוויד גטה!), אחד התקליטנים המובילים ביותר בעולם אם לא המוביל מכולם, יחזור שוב לישראל להופעה חגיגית וגדולה שתתקיים הפעם בלייב פארק בראשון לציון ב-22 בספטמבר 2018. מכירת הכרטיסים תיפתח רק מחר, אך ישנה דרך לרכוש כרטיסים כבר עכשיו ובהנחה של 100 ש"ח (כל הפרטים, בהמשך הכתבה).

גואטה כבר הופיע כאן בישראל פעמיים כאשר הפעם האחרונה הייתה הופעת ענק בפסטיבל 424 במצדה אל מול כ-20,000 איש מעריצים מאושרים. הפעם גואטה יגיע לכאן בספטמבר להופעת מסיבה מיוחדת שתתקיים בלייב פארק ראשון לציון במסגרת הפקה של זאפה שאחראית גם על מכירת כרטיסים להופעה.

דיויד גואטה - רקע כללי

גואטה שנחשב לחלוץ הנצחי של עולם המסיבות והתקליטנים, עומד בטופ העולמי של עולם המוסיקה האלקטרונית כבר הרבה מאוד שנים ומצליח להישאר רלוונטי ומעניין גם עם מתחרים צעירים וחזקים כמו מרטין גריקס ואחרים. גואטה החל את דרכו המוסיקלית כבר בשנות ה-90 המוקדמות אך את הצלחתו האדירה וחשיפתו לקהל העולמי הרחב עשה בעיקר במהלך שנות ה-2000 עם להיטי ענק שהוציא וזכו להצלחה מסחררת.

מהר מאוד הפך גואטה למותג על בתחום המסיבות והמוסיקה האלקטורנית והפך לאמן הבית של המועדונים המפורסמים ביותר והפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם כמו פסטיבל טומורולנד, פסטיבל אולטרה ואחרים. גואטה ידוע מאוד גם בזכות שיתופי הפעולה וההפקות המוסיקליות שעשה במהלך השנים עם גדולי האמנים בעולם כגון סיה, מדונה, ליידי גאגא, ג'סטין ביבר, בלאק אייד פיז ועוד אמנים רבים ברשימה שלא נגמרת.

גואטה זוכה להצלחה מסחררת גם בשנים האחרונות עם מיליארדי צפיות בלהיטים שלו ביוטיוב ומיליוני מכירות של אלבומים וסינגלים. גם בתקופה האחרונה, הוא ממשיך לשתף פעולה עם אמנים מובילים וכך למשל, הוציא בדצמבר 2017 יחד עם הדיג'יי מרטין גריקס את הסינגל "So Far Away" שכבר הספיק להגיע ל-115 מיליון צפיות ביוטיוב נכון לזמן כתיבת שורות אלו.


רכישת כרטיסים להופעה של דיוויד גואטה בישראל 2018

ההופעה של דייוויד גואטה בישראל תתקיים ב-22 בספטמבר 2018 בשעה 22:00 (שעת פתיחת הדלתות) בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים להופעה של גואטה בישראל ינועו בין 239 ש"ח במכירה מוקדמת לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-399 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. מכירת הכרטיסים עדיין סגורה לקהל הרחב ותיפתח רק מחר בבוקר (יום ג') באמצעות אתר זאפה בעמוד הבא.

כרטיסים מוזלים בהנחה לדיוויד גואטה בישראל

למרות שפתיחת מכירת הכרטיסים הרשמית תיפתח רק מחר, ישנה דרך לרכוש כרטיסים ולהבטיח מקום כבר מעכשיו ואף לקבל הנחה של 100 ש"ח. הדרך לעשות זאת היא באמצעות כרטיס האשראי של הבנק Pepper מבית בנק לאומי. ניתן לרכוש עד 2 כרטיסים בהנחה ולקבל אף משקה ראשון חינם ביום ההופעה. את כל הפרטים על השגת ההטבה ניתן למצוא בעמוד הבא.

בין להיטיו הגדולים ביותר של דיוויד גואטה ניתן לציין את "Titanium" שיצר יחד עם הזמרת סיה, את "Hey Mama" יחד עם ניקי מינאז' או את "Flames" - שיתוף פעולה מוצלח שני עם סיה שכבש את הרשת.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים בהנחה לדיוויד גואטה בישראל 2018 - כך תעשו זאת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים בהנחה לדיוויד גואטה בישראל 2018 - כך תעשו זאת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top