חאריס אלקסיו עם הפילהרמונית בנובמבר 2013

יום רביעי, 9 באוקטובר 2013
לאחר הצלחה גדולה בחודש יוני האחרון, התזמורת הפילהרמונית הישראלית תארח שוב את חאריס אלקסיו מלכת הזמר היווני  בהופעה בהיכל התרבות ת"א בנובמבר 2013. פרטים על המופע והזמנת כרטיסים, בכתבה הבאה.

אחרי שהופיעה כאן בישראל בחודש יוני האחרון, התזמורת הפילהרמונית הישראלית גאה לארח בפעם השנייה את הזמרת חאריס אלקסיו מיוון. זה יהיה ביקורה ה-6 בישראל.

חאריס התחילה את הקריירה שלה בשנות השבעים במועדונים ביוון  היא צמחה מהבוזוקי ועברה לקלאסיקה של תאודוראקיס וחאג'ידאקיס, ביוון ובעולם היא נחשבת לדיווה של הזמר היווני ,לזמרת נשמה עם קול חם.

לרכישת כרטיסים להופעה של חאריס עם הפילהרמונית באינטרנט באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת, לחצו כאן.

חאריס הופיעה ומופיעה ברחבי העולם, היא מאמינה שדרך השירים של יוון ועם הסיוע של המשוררים והמלחינים היא באה לאהוב ולהסביר את ההיסטוריה והתרבות של המדינה שלה. את שיריה תרגמו לעברית והקליטו מיטב זמרי ישראל: יהודה פוליקר ,ירדנה ארזי, לאה לופטין ,יואב יצחק, מיקי גבריאלוב ,אביבה אבידן ועוד..

כרטיסים להופעה של חאריס אלקסיו עם הפילהרמונית

אלקסיו תופיע עם התזמורת הפילהרמונית ב-26 בנובמבר 2013 בהיכל התרבות החדש בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים נע בין 200 ש"ח ל-450 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. ניתן להזמין כבר מעכשיו באמצעות האינטרנט באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חאריס אלקסיו עם הפילהרמונית בנובמבר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חאריס אלקסיו עם הפילהרמונית בנובמבר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top